Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Μαργαρίτη | 24 Απριλίου 2020, 03:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ομάδα προσανατολισμού "ανθρωπιστικών σπουδών" θα πρέπει να ονομάζεται "ανθρωπιστικών κ κοινωνικών σπουδών" καθώς μεγάλο μέρος των σχολών που περιλαμβάνει ανήκουν στις κοινωνικές επιστήμες. Απαραίτητη επομένως προϋπόθεση είναι τουλάχιστον η επιλογή του μαθήματος της κοινωνιολογίας, με υψηλό συντελεστή βαρύτητας, για όσους μαθητές στοχεύουν σε Σχολές Νομικής, Κοινωνιολογίας, Ανθρωπολογίας, Πολιτικών Επιστημων, Δημοσιογραφίας κ σε πολλές άλλες Σχολές ακόμη των Κοινωνικών Επιστημών αλλά και σε Στρατιωτικές Σχολές και Σχολές Αστυνομίας. Η κοινωνιολογία είναι άμεσα συνδεδεμένη με το αντικείμενο των συγκεκριμένων σχολών, κ με πολλών ακόμη πανεπιστημιακών σχολών άλλων επιστημών, και αποτελεί ένα χρήσιμο εφόδιο των μαθητών για την ακαδημαϊκή τους πορεία και όχι μόνο. Σημαντική επίσης είναι η ενίσχυση της διδασκαλίας του μαθήματος της β λυκείου, Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημων, που αποτελεί εισαγωγή στις κοινωνικές επιστήμες κ θα έπρεπε να διδάσκεται κ σε μαθητές που επιλέγουν την κατεύθυνση της οικονομίας καθώς κ η συγκεκριμένη επιστήμη είναι μια εκ των κοινωνικών επιστημών. Αναρωτηθείτε σας παρακαλώ γιατί όλες οι σύγχρονες, αναπτυγμένες χώρες κ όχι μόνο ενισχύουν τη διδασκαλία των κοινωνικών επιστημών ενώ η Ελλάδα διεκδικεί για ακόμη μια φορά μία αρνητική πρωτιά... Ευχαριστώ πολύ