Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Mar D | 6 Δεκεμβρίου 2010, 13:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρώτα πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία και αντικειμενικότητα μέσω αριθμητικά προσδιορίσιμων κριτηρίων. Θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να προβλέπεται και αξιολόγηση του μέντορα από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και αυτή η βαθμολογία να έχει σημαντικό συντελεστή βαρύτητας στην επιλογή του. Επίσης, σημαντικό στοιχείο θα πρέπει να έχουν και οι εκθέσεις αξιολόγησης του μέντορα ως εκπαιδευτικού. Χωρίς αναπτυγμένο το θεσμό της αξιολόγησης είναι δύσκολο να επιλέγονται τα κατάλληλα άτομα. Ως προς της διάρκεια της μεντορικής σχέσης είναι προφανές από το κείμενο διαβούλευσης ότι αυτή θα παίζει ρόλο στη μονιμοποίηση του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού. Η δόκιμη υπηρεσία είναι δύο χρόνια. Χρειάζεται, λοιπόν, να διασαφηνιστούν θεσμικά σαφώς οι επιπτώσεις από τη δράση του μέντορα στη μονιμοποίηση του εκπαιδευτικού, ώστε η συνεργασία να είναι ανοιτή και ελεύθερη, χωρίς επιφυλάξεις.