Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί να αξιολογούνται αλλά ποια είναι τα κριτήρια και ποι@ θα πραγματοποιεί αυτή την αξιολόγηση ; Πόση αξιοπιστία θα υπάρχει και τί τελικά θα είναι αυτό που αξιολογείται στη πραγματικότητα. Επίσης θέλουμε έναν εκπαιδευτικό που να αξιολογείται, αλλά συγχρόνως έχουμε άπειρους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να κινούνται κάθε χρόνο σα νομάδες και να βάζουν το χέρι τους βαθιά στη τσέπη για να αποκτούν συνέχεια προσόντα που τελικά σε τι αποσκοπούν και πόσο χρήσιμα είναι στη πραγματικότητα για το έργο τους μέσα στη τάξη;
Μήπως πρώτα θα πρέπει να μεριμνήσουμε επιτέλους για τη σωστή δημόσια δωρέαν παιδεία που θα επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς της σε όλους τους αναγκαίους τομείς δωρεάν, θα παρέχει υλικοτεχνικές υποδομές και θα κινείται με γνώμονα την σωστή ανάπτυξη των παιδιών και τη κάλυψη όλων των μορφωτικών τους αναγκών ισότιμα και μετά να μιλήσουμε για αξιολόγηση.
Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί να αξιολογούνται αλλά ποια είναι τα κριτήρια και ποι@ θα πραγματοποιεί αυτή την αξιολόγηση ; Πόση αξιοπιστία θα υπάρχει και τί τελικά θα είναι αυτό που αξιολογείται στη πραγματικότητα. Επίσης θέλουμε έναν εκπαιδευτικό που να αξιολογείται, αλλά συγχρόνως έχουμε άπειρους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να κινούνται κάθε χρόνο σα νομάδες και να βάζουν το χέρι τους βαθιά στη τσέπη για να αποκτούν συνέχεια προσόντα που τελικά σε τι αποσκοπούν και πόσο χρήσιμα είναι στη πραγματικότητα για το έργο τους μέσα στη τάξη; Μήπως πρώτα θα πρέπει να μεριμνήσουμε επιτέλους για τη σωστή δημόσια δωρέαν παιδεία που θα επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς της σε όλους τους αναγκαίους τομείς δωρεάν, θα παρέχει υλικοτεχνικές υποδομές και θα κινείται με γνώμονα την σωστή ανάπτυξη των παιδιών και τη κάλυψη όλων των μορφωτικών τους αναγκών ισότιμα και μετά να μιλήσουμε για αξιολόγηση.