Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σιαφάκας Γεώργιος | 24 Απριλίου 2020, 04:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σημαντικό να προβλεφθεί ενας τρόπος οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε σχολές αμιγώς πληροφορικής να εξεταζονται στο μάθημα ΑΕΠΠ ή σε ένα αντίστοιχο μάθημα πληροφορικής. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με δυνατότητα επιλογής χημεία /πληροφορική στην ομαδα θετικών σπουδών για αυτές τις σχολές ή αυτές οι σχολές να είναι διαθέσιμες μόνο από το τέταρτο πεδίο. Είναι απόφοιτος πληροφορικής ΑΠΘ με έτος εισαγωγής 1999,οι ώρες της χημείας που έκανα σε σχολείο και φροντιστήριο και οι γνώσεις που πήρα δε μου χρειάστηκαν πουθενά. Πέρα από τις σχολές πληροφορικής (ΑΕΙ και πολυτεχνεία αντίστοιχα) υπάρχουν και άλλες σχολές (κυρίως πολυτεχνείο) που είχαν δηλώσει ότι θα προτιμούσαν η εισαγωγή των φοιτητών σε αυτές να εξαρτάται από εξέταση μάθηματος πληροφορικής.