Κάθε χρόνο έχουμε στο Νηπιαγωγείο παιδάκια με προβλήματα λόγου, ακόμη και παιδιά που δεν μιλούν. Υπάρχει κάθε χρόνο ένας αριθμός παιδιών, που δεν πρέπει να αγνοηθεί, που κάνει ταυτόχρονα λογοθεραπεία και εργοθεραπεία.
Θα είναι καταστροφική η είσοδος της ξένης γλώσσας για αυτά τα παιδιά. Είναι μικρός ο αριθμός των νηπίων που δυνητικά θα μπορούσε να παρακολουθήσει τέτοια μαθήματα.
Θα μπορούσε να υπάρξει μια τέτοια δυνατότητα για τα παιδιά που μπορούν και θέλουν, μετά το τέλος του ωραρίου του νηπιαγωγείου.
Κάθε χρόνο έχουμε στο Νηπιαγωγείο παιδάκια με προβλήματα λόγου, ακόμη και παιδιά που δεν μιλούν. Υπάρχει κάθε χρόνο ένας αριθμός παιδιών, που δεν πρέπει να αγνοηθεί, που κάνει ταυτόχρονα λογοθεραπεία και εργοθεραπεία. Θα είναι καταστροφική η είσοδος της ξένης γλώσσας για αυτά τα παιδιά. Είναι μικρός ο αριθμός των νηπίων που δυνητικά θα μπορούσε να παρακολουθήσει τέτοια μαθήματα. Θα μπορούσε να υπάρξει μια τέτοια δυνατότητα για τα παιδιά που μπορούν και θέλουν, μετά το τέλος του ωραρίου του νηπιαγωγείου.