Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαίρη Σ. | 24 Απριλίου 2020, 08:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
24 με 26 νήπια -προνήπια σε κάθε τάξη! Για να εξοικονομήσετε πόσα χρήματα από αυτό? Για ποιον λόγο? Έκλεισαν και υποβαθμίστηκαν νοσοκομεία για "εξορθολογισμό των οικονομικών"...μέχρι που ήρθε ο κορωνοϊός και άρχισε το "χειροκρότημα". Πόσα εξοικονομήσαμε τότε που έκλεισαν τα νοσοκομεία? Πόσα πληρώνουμε και θα πληρώσουμε τώρα? Οι "έξυπνες - τεχνοκρατικές" κυβερνήσεις έκαναν οικονομία στο καρφί και έχασαν και το πέταλο! Τα νηπιαγωγεία έχουν μείνει στην εποχή του 1970 και 1980 και σε αριθμούς και σε κτίρια και σε αντιλήψεις.. Έγιναν κάποια καλά βήματα προς τα εμπρός με τους 22 μαθητές και τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση, αλλά τώρα γίνονται άλματα προς τα πίσω. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι απανταχού "ειδικοί" είναι ότι τα μπετά της εκπαίδευσης πέφτουν στις μικρές ηλικίες και δυστυχώς εκεί κάνετε τις περισσότερες κακοτεχνίες, γι αυτό, όσο και να προσπαθείτε στις μεταγενέστερες τάξεις, το οικοδόμημα είναι ήδη σαθρό. Ας ξεκινήσει κάποια κυβέρνηση μια φορά από τα θεμέλια προς τα πάνω και όχι αντίστροφα, και να σταματήσουμε να τα κάνουμε όλα για το φαίνεσθαι. Όση ρομποτική, κομπιούτερ και αγγλικά και να βάλετε δεν το σώζετε το νηπιαγωγείο. Το νηπιαγωγείο θέλει ΔΥΟ πράγματα για αρχή: Κτίρια καινούργια και μικρός αριθμός μαθητών. Μετά μπορούμε να πάμε και παραπέρα.