• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 24 Απριλίου 2020, 09:06

    Το επιχείρημα των μεγαλύτερων σε ηλικία ανθρώπων όταν μας ακούν να διαμαρτυρόμαστε πως κάθε τάξη στο Δημοτικό Σχολείο έχει 25 παιδιά, είναι πως στην δική τους τάξη είχαν 50 κι όμως έμαθαν γράμματα...Δεν θα ασχοληθώ με το κτιριακό ζήτημα. Το έχουν κάνει άλλοι συνάδελφοι πριν από μένα. Αλλά με τις κοινωνικές, διδακτικές γνωστικές απαιτήσεις σήμερα και τις ανάγκες τότε. Σ ένα τμήμα με πολλούς μαθητές απλά δεν γίνεται το μάθημα σωστά, γιατί αναγκαστικά προσπαθείς μόνο να βγάλεις την ύλη παραμελώντας άλλα σπουδαία που σήμερα είναι απαραίτητα για μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία. Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις νέες τεχνολογίες, (ακόμη και αν έχεις την υποδομή), δεν μπορείς να εκπονήσεις εκπαιδευτικά προγράμματα και το χειρότερο από όλα αποφεύγεις τις εκπαιδευτικές εκδρομές γιατί ο έλεγχος ενός πολυπληθούς τμήματος είναι δύσκολος και απειλείται εκτός από την μαθησιακή διαδικασία και η σωματική ακεραιότητα των μαθητών. Το Σχολείο δεν είναι παιδοφυλαχτήριο. Είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, χώρος άντλησης γνώσης και επηρεασμού των προσωπικοτήτων των αυριανών Ελλήνων πολιτών. Την απάντηση που ζητάμε λοιπόν ίσως μας την δώσει ένας μακρινότερος στόχος. Για το πως θα θέλαμε να είναι η Ελλάδα του αύριο. Και να σκύψουμε με σεβασμό και ήθος πάνω από την νεολαία του σήμερα.