Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία Τάσου | 24 Απριλίου 2020, 09:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ποια παιδαγωγική έρευνα βασίζεται ο αριθμός αύξησης των μαθητών στη σχολική αίθουσα; Είναι τελείως αντιπαιδαγωγικό και αντί να πάμε βήματα μπροστά, συμβαίνει το αντίθετο. Και μάλιστα εν μέσω πανδημίας, από τη μια αποφεύγουμε το συνωστισμό και από την άλλη αυξάνουν τον αριθμό των μαθητών. Το διάβασαν το άρθρο πριν το καταθέσουν; Τη νέα σχολική χρονιά, που κανείς μας δε γνωρίζει πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, τι θα γίνει σε μια τάξη με 24 παιδιά, τουλάχιστον; Μείωση χρειάζεται ο αριθμός των μαθητών κι όχι αύξηση. Να κατέβει στα 15 παιδιά ανά τμήμα σε όλες τις βαθμίσες