Μέσα από την προσωπική μου εμπειρία ως γονέα δύο μεγαλύτερων τέκνων, αλλά και την σταδιοδρομία παιδιών φιλικών μου προσώπων, είμαι απόλυτα πεπεισμένη ότι το Νηπιαγωγείο και η τρυφερή ηλικία των 5 ετών χρειάζεται ελεύθερο παιχνίδι που να καλλιεργεί την φαντασία του, την οξυδέρκειά του και την ελευθερία του και δεν χρειάζεται κατευθυνόμενη μάθηση έστω και υπό μορφή παιχνιδιού, που σύντομα καθίσταται βαρετή για τα παιδιά αυτής της ηλικίας. Το Δημοτικό Νηπιαγωγείο που επέλεξα για τα παιδιά μου ήταν υπό την καθοδήγηση του κ. Λάκη Κουρετζή, με έμφαση στο θεατρικό και ελεύθερο παιχνίδι, την ζωγραφική και ομαδική δημιουργία κατασκευών, στην συγκέντρωση των μαθητών, στην προετοιμασία των παιδιών για την μετάβαση στη σχολική τάξη και μετά στις βασικές μαθηματικές και γραμματικές γνώσεις. Μου έχει προκαλέσει μεγάλη εντύπωση η σπουδαία ακαδημαϊκή πορεία των αποφοίτων του. Ας αφήσουμε τα παιδιά σε αυτή την ηλικία να μεγαλουργήσουν με την φαντασία τους και μεγαλώνοντας με τις γνώσεις τους!!
Μέσα από την προσωπική μου εμπειρία ως γονέα δύο μεγαλύτερων τέκνων, αλλά και την σταδιοδρομία παιδιών φιλικών μου προσώπων, είμαι απόλυτα πεπεισμένη ότι το Νηπιαγωγείο και η τρυφερή ηλικία των 5 ετών χρειάζεται ελεύθερο παιχνίδι που να καλλιεργεί την φαντασία του, την οξυδέρκειά του και την ελευθερία του και δεν χρειάζεται κατευθυνόμενη μάθηση έστω και υπό μορφή παιχνιδιού, που σύντομα καθίσταται βαρετή για τα παιδιά αυτής της ηλικίας. Το Δημοτικό Νηπιαγωγείο που επέλεξα για τα παιδιά μου ήταν υπό την καθοδήγηση του κ. Λάκη Κουρετζή, με έμφαση στο θεατρικό και ελεύθερο παιχνίδι, την ζωγραφική και ομαδική δημιουργία κατασκευών, στην συγκέντρωση των μαθητών, στην προετοιμασία των παιδιών για την μετάβαση στη σχολική τάξη και μετά στις βασικές μαθηματικές και γραμματικές γνώσεις. Μου έχει προκαλέσει μεγάλη εντύπωση η σπουδαία ακαδημαϊκή πορεία των αποφοίτων του. Ας αφήσουμε τα παιδιά σε αυτή την ηλικία να μεγαλουργήσουν με την φαντασία τους και μεγαλώνοντας με τις γνώσεις τους!!