Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη Mar D | 6 Δεκεμβρίου 2010, 14:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρώτα απ΄όλα χρειάζεται μια σχέση εμπιστοσύνης και ανοιχτής, ειλικιρινής συνεργασίας.Θα πρέπει, λοιπόν, να είναι εκ των προτέρων γνωστές οι επιπτώσεις του έργου του μέντορα στις υπηρεσιακές μεταβολές του εκπαιδευτικού. Γι΄αυτό προτείνονται τα εξής: - Διασαφήνιση σχέσης μεταξύ ρόλου μέντορα και διαδικασίας αξιολόγησης & μονιμοποίησης του εκπαιδευτικού. Επανεξέταση σε θεσμικό επίπεδο των συγκεκριμένων διαδικασιών - Δυνατότητα αξιολόγησης του μέντορα και από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό - Δυνατότητα αλλαγής του μέντορα από τον εκπαιδευτικό για λόγους κακής συνεργασίας. - Συνεργασία μεντόρων μεταξύ τους για ανταλλαγή απόψεων και συνεχή επικοινωνία με το σχολικό σύμβουλου. Όχι μόνο στη λήξη του έτους υποβολή υπομνήματος - Διασαφήνιση σχέσης μεντόρων - σχολικών συμβούλων - Ανάπτυξη διαδικασίας αξιολόγησης των μεντόρων για το έργο τους