Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ | 24 Απριλίου 2020, 09:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑ ΣΤΗ Μ.Ε Υποχρέωση καθενός από μας είναι να εκφράσει τις απόψεις του και αν μπορεί να βοηθήσει να προχωρήσουμε μπροστά. Η διαμόρφωση των τελικών προτάσεων πρέπει να λάβει υπόψη της τις απόψεις της ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΏΝ (Ε.Ε.Χ) και την εμπειρία των καινοτόμων δομών που διαθέτουμε στη Μ.Ε των ΕΚΦΕ (Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών). Αν μπορούσατε με τα αισθητήρια σας ή με οποιοδήποτε διαθέσιμο τεχνολογικό εξοπλισμό να βρείτε κάτι που δεν σχετίζεται με την ΧΗΜΕΙΑ θα δεχόμουν την υποβάθμιση, που αυτή διαχρονικά υφίσταται στα Ελληνικά σχολεία. Καθημερινά η αναγκαιότητά της γίνεται ολοένα και ποιο εμφανής επομένως και η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της. Η άποψή μου όσο πιο σύντομα μπορώ να εκφράσω είναι : 1) Πρέπει να είναι η ΧΗΜΕΙΑ ισότιμο τμήμα της διδασκαλίας των ΦΥΣΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Φ.Ε) στο Γυμνάσιο (σε ώρες και εξέταση). Μια μόνο ώρα διδασκαλίας της, την εβδομάδα στη Β και Γ Γυμνασίου και μη εξεταζόμενη ως μάθημα , είναι αδιανόητο και καταστροφικό. 2) Είναι εργαστηριακό μάθημα και γι αυτό πρέπει να καθιερωθεί το 2ωρο εργαστήριο Φ.Ε με ότι αυτό συνεπάγεται (αναβάθμιση του ρόλου των ΕΚΦΕ και των σχολικών εργαστηρίων). 3) Στο Λύκειο δεν μπορεί σε μια σχολική χρονιά ( Γ Λυκείου) κανένας μαθητής να εμπεδώσει τόση τεράστια ποσότητα ύλης άρα απαιτείται διαφορετική κατανομή των ωρών της και «άπλωμά» των σε όλο το Λύκειο. Τεχνοκρατικές ξεκομμένες από την πραγματικότητα απόψεις και προτάσεις δεν μπορούν να οδηγήσουν σε αναβάθμιση των παρεχόμενων σπουδών και γνώσεων στη Μ.Ε. Επενδύστε στηρίξτε και ΑΚΟΥΣΤΕ τους μαχίμους εκπαιδευτικούς .