• Σχόλιο του χρήστη 'Νατάσα Βασιλά' | 24 Απριλίου 2020, 09:47

    Καταλαβαίνω το σκεπτικό του άρθρου όπως εξηγείται στην αιτιολογική έκθεση βάσει του στόχου των ΠΣ. Όμως, αυτό που δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο είναι γιατί το Υπουργείο ξεχωρίζει το Πρότυπο Γυμνάσιο από το Πρότυπο Λύκειο και πού θα εξυπηρετήσει αυτό τους μαθητές που καλούνται να αποδεικνύουν συνεχώς την "επιτυχία" του θεσμού των προτύπων και την απόδειξη του επιπέδου της αριστείας τους με εξετάσεις, δηλαδή με ένα μικρό στιγμιότυπο μέσα από όλη την πορεία τους στο Πρότυπο Σχολείο. Οι εισαγωγικές εξετάσεις (ή τεστ δεξιοτήτων στο πιο μοντέρνο) θα αφήσουν έξω από το Πρότυπο Λύκειο κάποια παιδιά και θα φέρουν κάποια άλλα μέσα. Αυτό είναι το αποτέλεσμα. Έτσι, όπως κάποια παιδιά κάνουν προετοιμασία στα φροντιστήρια για την Α γυμνασίου, θα επιλέξουν να κάνουν προετοιμασία για την Α λυκείου. Αυτό είναι νομίζω το αποτέλεσμα του μέτρου αυτού. Εάν θέλει το υπουργείο να μετρήσει την αριστεία των μαθητών και να τους επιβραβεύσει, ας φροντίσει να καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό μόνιμα, ας σπεύσει να στηρίξει έμπρακτα (με χρήμα) εργαστήρια, επιστημονικές-ερευνητικές δράσεις των σχολείων σε συνεργασία με Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του Εξωτερικού και τόσες άλλες ανάγκες ΓΝΩΣΤΕΣ των Προτύπων Σχολείων. Φτάνουν οι εξετάσεις πια.