Όλοι οι νηπιαγωγοί που βρισκόμαστε τόσα χρόνια σε τάξεις γνωρίζουμε ότι αυτό που μας λείπει από τα σχολεία μας είναι οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί.οχι οι ειδικότητες...τα νήπια κάνουν και γυμναστική κ έρχονται σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα.τα νήπια κ οι γονείς τους χρειάζονται ψυχολογική στήριξη με τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα στην ελληνική κοινωνια.η ύπαρξη ψυχολόγων στα σχολεία θα βοηθούσε ουσιαστικά την εκπαιδευτική διαδικασία καθώς οι εκπαιδευτικοί αναλώνονται να λύσουν κ τέτοιου είδους θέματα κ να στηρίξουν τα παιδιά κ τις οικογένειες τους.θεωρω λοιπόν άσκοπη και άτοπη την εκμάθηση αγγλικών σε αυτές τις ηλικίες όπου τα παιδιά αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγου κ έκφρασης και συμπεριφοράς.δε θα βοηθούν αντίθετα θα υπάρξει σύγχυση κ άγχος προκειμένου να ανταποκριθούν.
Όλοι οι νηπιαγωγοί που βρισκόμαστε τόσα χρόνια σε τάξεις γνωρίζουμε ότι αυτό που μας λείπει από τα σχολεία μας είναι οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί.οχι οι ειδικότητες...τα νήπια κάνουν και γυμναστική κ έρχονται σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα.τα νήπια κ οι γονείς τους χρειάζονται ψυχολογική στήριξη με τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα στην ελληνική κοινωνια.η ύπαρξη ψυχολόγων στα σχολεία θα βοηθούσε ουσιαστικά την εκπαιδευτική διαδικασία καθώς οι εκπαιδευτικοί αναλώνονται να λύσουν κ τέτοιου είδους θέματα κ να στηρίξουν τα παιδιά κ τις οικογένειες τους.θεωρω λοιπόν άσκοπη και άτοπη την εκμάθηση αγγλικών σε αυτές τις ηλικίες όπου τα παιδιά αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγου κ έκφρασης και συμπεριφοράς.δε θα βοηθούν αντίθετα θα υπάρξει σύγχυση κ άγχος προκειμένου να ανταποκριθούν.