Το να υποστηριζει καποιος οτι ένα παιδι δεν μπορει να μαθει γλώσσα στην ηλικία των 4 ή 5 ετών, όπως και ότι θα πρέπει να περιμένουμε να κατακτήσει τη μητρική για να μάθει μια άλλη γλώσσα, εκτος του οτι δεν στηρίζεται επιστημονικά, διαψεύδεται και από την πραγματικότητα - βλέπε μετανάστες/πρόσφυγες. Οι άνθρωποι έχουν τεράστιες δυνατότητες μάθησης και εξέλιξης. Κίνητρο χρειάζεται και καθοδηγηση.
Το οτι μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση για τα δίγλωσσα ή τρίγλωσσα παιδιά είναι γεγονός. Και οι νηπιαγωγοί έχουν παρα, μα πάρα πολύ, δίκιο να ζητουν υποστήριξη. Χρειαζονται λιγότερα παιδιά ανα τμήμα, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές. Χρειαζονται επιμόρφωση οι ίδιοι και βοηθητικό προσωπικό τα νηπιαγωγεία τους. Με αυτά τα ζητηήματα θα ασχοληθεί το υπουργείο κάποτε; Το σχολείο αιμορραγεί αγαπητοί μου.
Στοιβάζουμε παιδιά σε αίθουσες και περιμένουμε μαγικά να μάθουν πράγματα σε ένα -συνήθως- άχρωμο και άγευστο περιβάλλον και σε παράλογα μικρό χρονικό διάστημα. Τι να κάνουν οι 2 ώρες Αγγλικών στη Δευτεροβάθμια; Πώς να υποστηρίξουμε το ΚΠΓ;
Δε χρειάζεται να φοβόμαστε τα Αγγλικά. Χρειάζεται να παλέψουμε για ένα σύγχρονο σχολείο. Μπορούμε;
Το να υποστηριζει καποιος οτι ένα παιδι δεν μπορει να μαθει γλώσσα στην ηλικία των 4 ή 5 ετών, όπως και ότι θα πρέπει να περιμένουμε να κατακτήσει τη μητρική για να μάθει μια άλλη γλώσσα, εκτος του οτι δεν στηρίζεται επιστημονικά, διαψεύδεται και από την πραγματικότητα - βλέπε μετανάστες/πρόσφυγες. Οι άνθρωποι έχουν τεράστιες δυνατότητες μάθησης και εξέλιξης. Κίνητρο χρειάζεται και καθοδηγηση. Το οτι μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση για τα δίγλωσσα ή τρίγλωσσα παιδιά είναι γεγονός. Και οι νηπιαγωγοί έχουν παρα, μα πάρα πολύ, δίκιο να ζητουν υποστήριξη. Χρειαζονται λιγότερα παιδιά ανα τμήμα, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές. Χρειαζονται επιμόρφωση οι ίδιοι και βοηθητικό προσωπικό τα νηπιαγωγεία τους. Με αυτά τα ζητηήματα θα ασχοληθεί το υπουργείο κάποτε; Το σχολείο αιμορραγεί αγαπητοί μου. Στοιβάζουμε παιδιά σε αίθουσες και περιμένουμε μαγικά να μάθουν πράγματα σε ένα -συνήθως- άχρωμο και άγευστο περιβάλλον και σε παράλογα μικρό χρονικό διάστημα. Τι να κάνουν οι 2 ώρες Αγγλικών στη Δευτεροβάθμια; Πώς να υποστηρίξουμε το ΚΠΓ; Δε χρειάζεται να φοβόμαστε τα Αγγλικά. Χρειάζεται να παλέψουμε για ένα σύγχρονο σχολείο. Μπορούμε;