Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δανάη | 24 Απριλίου 2020, 10:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε μία περίοδο πανδημίας, με σαφείς οδηγίες για αποστάσεις και προσωπική υγιεινή, πώς γίνεται να προτείνεται η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Επίσης, πώς γίνεται να συνδέεται η προαγωγή και βελτίωση του ελληνικού σχολείου όταν αντιστοιχούν περισσότεροι μαθητές ανά εκπαιδευτικό χωρίς να αλλάζει η υποδομή των σχολείων και ο εξοπλισμός; Πώς γίνεται να υποστηρίζεται η διαφοροποιημένη διδασκαλία σε τάξεις με περισσότερους μαθητές ανά εκπαιδευτικό; Τα περιφερειακά σχολεία (στα νησιά και τα χωριά)με τις ελλείψεις προσωπικού και υποδομών παλεύουν ήδη να ανταποκριθούν.