• Σχόλιο του χρήστη 'Δανάη' | 24 Απριλίου 2020, 10:24

    Σε μία περίοδο πανδημίας, με σαφείς οδηγίες για αποστάσεις και προσωπική υγιεινή, πώς γίνεται να προτείνεται η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Επίσης, πώς γίνεται να συνδέεται η προαγωγή και βελτίωση του ελληνικού σχολείου όταν αντιστοιχούν περισσότεροι μαθητές ανά εκπαιδευτικό χωρίς να αλλάζει η υποδομή των σχολείων και ο εξοπλισμός; Πώς γίνεται να υποστηρίζεται η διαφοροποιημένη διδασκαλία σε τάξεις με περισσότερους μαθητές ανά εκπαιδευτικό; Τα περιφερειακά σχολεία (στα νησιά και τα χωριά)με τις ελλείψεις προσωπικού και υποδομών παλεύουν ήδη να ανταποκριθούν.