• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΑΤΣΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 24 Απριλίου 2020, 10:33

    Επί του άρθρου 18 και πάλι. Οι μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια με πολύ ενδιαφέρον και αγάπη για το αγαθό της Παιδείας,έδωσαν εξετάσεις, οι οποίες ήταν αδιάβλητες και μάλιστα μόνο μία φορά και τέλος.Ακολούθησαν τη διαδικασία έχοντας στο μυαλό τους ότι περνώντας στο Πρότυπο Γυμνάσιο,θα συνέχιζαν τις σπουδές τους και στο αντίστοιχο Λύκειο.Μάλιστα έγινε αλλαγή περιβάλλοντος με δική τους απόφαση, ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο από άποψη παροχής γνώσης.Τώρα με μεγάλη προχειρότητα κάποιοι δεν ασχολήθηκαν καθόλου με αυτά τα παιδιά και εισηγούνται κάτι που δεν έχει προηγούμενο.Τις ίδιες εξετάσεις να τις θεσπίσουν και στα υπόλοιπα Γυμνάσια και τότε οι γονείς θα αντιδράσουν ανάλογα.Τι θα απαντούσε ο συντάκτης του άρθρου αν είχε παιδί στην Α΄ή στη Β΄Γυμνασίου;Μήπως έχει στην Γ΄ και για το λόγο αυτό εξαιρεί την τρίτη τάξη; Καλό θα είναι να σοβαρευτούν κάποιοι άνθρωποι και να σεβαστούν μαθητές και γονείς.Άλλωστε ένας δίκαιος νόμος θεσπίζεται από εδώ και πέρα ώστε όσοι ενδιαφέρονται να ξέρουν και τους κανόνες του παιχνιδιού.Για τους παραπάνω λόγους μια πολιτεία που αφουγκράζεται τον παλμό και τους απλούς πολίτες, θα πρέπει να ακούει και τα δίκαια αιτήματά τους. Θα πρέπει να δοθούν άμεσα διευκρινίσεις,ώστε να ησυχάσουν μαθητές και γονείς. Τέλος ένας άνθρωπος που κρίνει σωστά, μελετάει και τα εύλογα παράπονα που προκάλεσε αυτή η προχειρότητα και ενεργεί ανάλογα.Εμείς σαν γονείς δε ζητούμε χάρες και εξυπηρετήσεις και σίγουρα θα κινηθούμε ανάλογα και συντεταγμένα για να προστατεύσουμε από παιδαγωγική άποψη τα παιδιά μας.Μακάρι ο συντάκτης του ως άνω άρθρου 18, να διαβάσει τα ορθά σχόλια των γονιών και να προβεί στις απαιτούμενες διορθώσεις.Άλλωστε για τα Πειραματικά στην παράγραφο 7 διευκρινίζει ότι όσοι μαθητές πέρασαν με κλήρωση στην Α΄ Γυμνασίου δεν χρειάζεται να μπουν ξανά σε κλήρωση στην Α΄Λυκείου,ορθά με παιδαγωγική προσέγγιση σε αντίθεση με τα Πρότυπα που μετά από διαδικασία εξετάσεων στην Α΄ Γυμνασίου έχει αντιπαιδαγωγική διάθεση τιμωρώντας μάλιστα μαθητές, που αγωνίζονται για το καλύτερο.Κλείνοντας, η συγκεκριμένη διαδικασία το μόνο που πετυχαίνει είναι να δημιουργεί μια αναστάτωση και να ρίχνει νερό στο μύλο όσων διαφωνούν με το θεσμό των Προτύπων. Σας ευχαριστώ πολύ. Φατσέας Γιώργος