• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία' | 24 Απριλίου 2020, 10:38

    Ο ελάχιστος αριθμός των 20 μαθητών ανά τάξη σε 7/θέσια και άνω σχολεία δικαιολογείται με τη δημιουργία πλασματικών κενών, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση. Δε θα ήταν προτιμότερο όμως να μπορέσει να ελεγχθεί η διαδικασία αυτή για να μη συμβεί ξανά κάτι αντίστοιχο απ' το να δημιουργηθούν τμήματα με πολύ περισσότερους μαθητές; Σε ποια παιδαγωγική έρευνα βασίστηκε η αλλαγή αυτή; Αναλογίστηκε κανείς τις συνέπειες και τις αλλαγές που θα γίνουν στα τμήματα που μπορεί να έχουν 17-19 μαθητές; Αν σε ένα σχολείο γραφτούν 18 μαθητές Α' τάξης τι θα γίνει; Θα μεταφέρονται μαθητές από το ένα σχολείο στο άλλο ώστε να συμπληρώνεται ο ελάχιστος αριθμός των 20; Λυπάμαι πολύ που το εκπαιδευτικό σύστημα τείνει να πηγαίνει προς τα πίσω, αντί να αναβαθμίζεται. Λυπάμαι πολύ που δε γίνεται αντιληπτό πόσο δύσκολη είναι η εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και άλλων παιδαγωγικών μεθόδων σε τάξεις με ολοένα και περισσότερα παιδιά.