Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Άντρι Ντίσα | 24 Απριλίου 2020, 10:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το Άρθρο 4: Ως προς τα εξεταστέα μαθήματα του Γυμνασίου, συμφωνώ με την προσθήκη των Αγγλικών και της Βιολογίας στα 7 μαθήματα που πρόκειται να εξετάζονται οι μαθητές, ωστόσο διαφωνώ με την εξέταση των Αρχαίων Ελληνικών. Στη θέση τους πιστεύω θα έπρεπε να εξετάζεται η Β'Ξένη Γλώσσα, γιατί υπάρχουν μαθητές οι οποίοι δεν διαθέτουν λεφτά για αντίστοιχα φροντιστήρια και οι γνώσεις τους μπορεί να χρειαστούν στο μέλλον. Σχετικά με τα Αρχαία Ελληνικά, επιβάλλεται κατά μια έννοια, η ενοποίησή τους. Πώς; Με τη διδασκαλία των ομηρικών έργων στην Α και Β Γυμνασίου, και της Ελένης στη Γ Γυμνασίου, μόνο που πρέπει να υπάρξει αναλογία 75% μετάφραση 25% πρωτότυπο και να δοθεί εστίαση στα θεατρικά στοιχεία και μόνο στα γραμματικά φαινόμενα(στην Γ τάξη μπορεί να γίνει εισαγωγή στο συντακτικό. Αυτό μπορεί να γίνει στην Α Λυκείου. Περί επαναληπτικών ΜΟΝΟ τον Σεπτέμβρη, επίσης διαφωνώ καθώς η επαναληπτική εξεταστική Ιουνίου είναι πολύ καλύτερξ επειδή υπάρχει η ενισχυτική διδασκαλία στο ενδιάμεσο διάστημα και έτσι δε χάνεται η επαφή του με το εξεταστέο μάθημα.