Δεν είναι κατανοητή η προστιθέμενη αξία, του να υπάρχει διαδικασία γραπτών εξετάσεων μεταξύ Πρότυπου Γυμνασίου και Πρότυπου Λυκείου σε σχέση με τις πιθανές επιπτώσεις στον ψυχισμό του μαθητή-εφήβου και στον οικογενειακό προγραμματισμό του. Η επιλογή της συμμετοχής στο Πρότυπο Γυμνάσιο έχει ήδη δημιουργήσει κάποια δεδομένα τα οποία δεν είναι λογικό να αλλάζουν κάθε 3 χρόνια. Η εγγραφή αποφοίτων των υπολοίπων Γυμνασίων δεν γίνει αυτόματα σε συγκεκριμένα γνωστά από χρόνια Λύκεια? Γιατί αυτή η διαφοροποίηση για τους μαθητές των Προτύπων?
Δεν είναι κατανοητή η προστιθέμενη αξία, του να υπάρχει διαδικασία γραπτών εξετάσεων μεταξύ Πρότυπου Γυμνασίου και Πρότυπου Λυκείου σε σχέση με τις πιθανές επιπτώσεις στον ψυχισμό του μαθητή-εφήβου και στον οικογενειακό προγραμματισμό του. Η επιλογή της συμμετοχής στο Πρότυπο Γυμνάσιο έχει ήδη δημιουργήσει κάποια δεδομένα τα οποία δεν είναι λογικό να αλλάζουν κάθε 3 χρόνια. Η εγγραφή αποφοίτων των υπολοίπων Γυμνασίων δεν γίνει αυτόματα σε συγκεκριμένα γνωστά από χρόνια Λύκεια? Γιατί αυτή η διαφοροποίηση για τους μαθητές των Προτύπων?