• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδόπουλος Αθανάσιος' | 24 Απριλίου 2020, 10:48

    Α. Η ρύθμιση της αύξησης του μέγιστου αριθμού μαθητών σε 24 και με απόφαση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας σε 26, σίγουρα δεν βοηθά στην προαγωγή της εκμάθησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων, αντίθετα οδηγεί στο να στιβαχθούν οι μαθητές μέσα σε μια αίθουσα, χωρίς να μπορούν να μάθουν νέα πράγματα, κυρίως οι πιο αδύναμοι μαθητές. Ο εκπαιδευτικός αναγκάζεται να κάνει παιδοφύλαξη, πλέον και να μην μπορεί να βοηθήσει όλους τους μαθητές εξίσου, όταν θα μπορεί να κάνει μάθημα. Η ρύθμιση αυτή βοηθά στη μειώση των αναγκών σε εκπαιδευτικούς και έτσι είτε να περισσεύουν είτε να μην χρειαστούν νέοι διορισμοί. Τακτική μνημονίων, που υποτίθεται έχουμε βγει.'Η όχι; Προτείνω τη μειώση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε 20, αν η εκπαίδευση αποσκοπεί στη μάθηση, όπως θα έπρεπε. Β. Η ρύθμιση της αύξηση του ελάχιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε 20, στοχοποιεί τους ίδιους τους μαθητές που θα περισσεύουν πάνω από τον επιτρεπόμενο αριθμό μαθητών ανά τμήμα και θα πρέπει να μεταγράφονται σε όμορα σχολεία αν υπάρχουν αίθουσες, ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ, οπότε να μεταγράφονται σε σχολικές μονάδες μακριά από το σπίτι τους. Όπως έγινε φέτος με τα νηπιαγωγεία και την υποχρεωτική δίχρονη εκπαίδευση σε αυτά. Στόχος σας και πάλι ίδιος, δηλαδή η αριθμητική μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικούς σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης, που τόσο πασχίζουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί τα τελευταία χρόνια των μνημονίων. Προτείνω την απόσυρση της συγκεκριμένης διάταξης. Γ. Η ρύθμιση της εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, σίγουρα δεν προάγει την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας,αλλά σίγουρα μειώνει τις ανάγκες σε νηπιαγωγούς και όχι σε διορισμούς, γιατί σε συνδυασμό με την πρώτη διάταξη τότε στιβαγμένα νήπια, σε μια αίθουσα, δεν θα μπορούν να μάθουν την ελληνική γλώσσα, πόσο μάλλον την αγγλική. Προτείνω να αυξήσετε τις διδακτικές ώρες της αγγλικής γλώσσας στα δημοτικά, όμως με την ταυτόχρονη μείωση των μαθητών ανά τμήμα σε 15 το μέγιστο για τις πρώτες τρεις τάξεις του Δημοτικού, μόνο στο συγκεκριμένο μάθημα. Να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διάταξη. *****Συμπερασματικά οι παραπάνω διατάξεις αποσκοπούν, από εσάς στην τεχνική μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικούς και σίγουρα όχι στην προαγωγή της εκπαίδευσης και της μάθησης, με τακτικές μνημονίων. Δεν νομίζετε ότι αυτές τις τακτικές πρέπει να τις αφήσουμε πίσω, όπως υποτίθεται και τα μνημόνια; Ή όχι;