Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Βικτώρια Μήτσιου | 24 Απριλίου 2020, 10:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αλήθεια τώρα? Η πρώτη σας προτεραιότητα για τα νηπιαγωγεία είναι η τοποθέτηση αγγλικών φιλολόγων??? Έχετε ακούσει ποτέ για πρώιμη παρέμβαση ή σας ενδιαφέρει μόνο η αριστεία? Τα παιδιά με αναπτυξιακές και μη διαταραχές χρειάζονται ειδικότητες όπως αυτές του λογοθεραπευτη και του εργοθεραπευτή, ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία, για να προλάβουν τη γιγαντωση και εδραίωση οποιονδήποτε δυσκολιών, στις επόμενες τάξεις του δημοτικού. Σε όλες τις προηγμένες χώρες, λειτουργεί το μοντέλο της πρωιμης παρεμβασης με μόνιμους λογοθεραπευτες και εργοθεραπευτες, να εργάζονται σε νηπιαγωγεία. Εξάλλου, εάν ενδιαφέρεστε για την πρόοδο και εξέλιξη των παιδιών αλλά και για να βοηθήσετε τις οικογενειες, φτάνει μόνο να δείτε στατιστικά στοιχεία, πόσοι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους, προσχολικής ηλικίας, σε ιδιωτικά κέντρα λογοθεραπειας και εργοθεραπείας για αποκατάσταση διαταραχών και πόσοι τα πηγαίνουν αγγλικά... Αντί λοιπόν να διαφημίζετε υποτιθέμενους εκσυγχρονισμους, αναλογιστειτε τα ουσιαστικά προβλήματα των οικογενειών, οι οποίες ξοδεύουν περιουσίες ολόκληρες για τις ιδιωτικές θεραπείες των παιδιών τους, ενώ θα μπορούσε να υπάρχει ήδη ένα υποστηρικτικο σχήμα και στο δημόσιο ελληνικό σχολείο.