Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Τζιάκη Δέσποινα | 24 Απριλίου 2020, 10:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αύξηση του αριθμού των νηπίων - προνηπίων; Εδώ και δεκαετίες προσπαθούμε οι εκπαιδευτικοί της τάξης να σας πείσουμε ότι πρέπει να μειωθεί ο αριθμός σε κάθε τμήμα! Οι εκπαιδευτικοί, οι νηπιαγωγοί που καθημερινά αγωνίζονται μόνοι τους σε μια τάξη με 22 -25 παιδιά 4-6 χρονών γνωρίζουν ότι σε αυτή την ηλικία τα παιδιά δεν είναι αυτόνομα, χρειάζονται βοήθεια στην τουαλέτα, στο φαγητό, στην ώρα της προσέλευσης-αποχωρισμού από τους γονείς, στην ώρα που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους; Ποιος άνθρωπος μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις απαιτήσεις που ζητάτε από ένα/μία νηπιαγωγό; Ζητήσετε τη γνώμη από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, σίγουρα γνωρίζουν καλύτερα τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά μέσα στη σχολική τάξη. Μειώστε τον αριθμό ανά τμήμα, το 22 ήταν μια καλή αρχή, δε φτάνει όμως! Μειώστε περισσότερο!!