Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Εφραιμ-Παναγιωτης | 24 Απριλίου 2020, 11:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμμετεχω στην δημόσια διαβούλευση ως μαθητής της Β λυκείου κάτι που μου έμαθε η Κοινωνιολογος μου. Δεν επιθυμώ να διαδαχθω ένα κόντρα μάθημα στην Γ λυκείου λόγω της πολυπληθους ύλης που έχω να διαχειριστώ. Επιθυμώ ωστόσο να υπάρχει ένα παρεμφερές μάθημα σε κάθε κατεύθυνση που να είναι γεμάτο με εφαρμογες. Ακομα και ένα μάθημα επαγγελματικου προσανατολισμου θα ήταν αποδεκτό. Ακόμα ως μαθητής θετικής κατεύθυνσης δεν διανοούμαι να εξετάζομαι σε 4 δύσκολα μαθήματα κάτι που ισχύει και για την κατεύθυνση της υγείας και της πληροφορικής και σε μια κατεύθυνση που ονομάζεται ανθρωπιστικων και κοινωνικών επιστημών να απουσιάζει η Κοινωνιολογία. Τέλος θέλω να διευκρινίσει τι εννοείτε με την συγχώνευση θετικής με υγείας καθώς τα ενδιαφέροντα των δύο κατευθύνσεων είναι διαφορετικά παρόλο που έχουμε αρκετά κοινά μαθήματα.