Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Π. | 24 Απριλίου 2020, 11:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά στην ορθή- κατάλληλη επιλογή του επιθετικού προσδιορισμού στον χαρακτηρισμό των κατευθύνσεων, η λέξη "κοινωνικών" ειναι απαραίτητη- αυτονόητη γιατί τα περισσότερα τμήματα της συγκεκριμένης κατευθυνσης, στα οποία οι μαθητές επιθυμούν να έχουν προσβαση, είναι τμήματα Κοινωνικών Επιστημών.π.χ (Ιστορικό- Αρχαιολογικό, Κοινωνιολογία, Κοινωνική Ανθρωπολογία, Νομική και Πολιτική Επιστήμη, Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών, Μ.Μ.Ε. κ.α). Σχετικά με την χρησιμότητα του μαθήματος της Κοινωνιολογιας στις προπτυχιακές σπουδές, θα ήταν χρήσιμη μια διερεύνηση των προπτυχιακών μαθημάτων που διδάσκονται οι φοιτητές στα τμήματα στα οποία οδηγούνται οι μαθητές της συγκεκριμένης κατεύθυνσης. Στα περισσότερα προγράμματα σπουδών, ειναι υποχρεωτικά τα μαθήματα που άπτονται των κοινωνικών επιστημών και της κοινωνιολογίας. Θα μπορούσαν λοιπόν τα λατινικά να υπάρξουν ως επιλογή, για τους υποψηφίους που επιθυμούν να σπουδάσουν στις αντίστοιχες σχολές, που χρησιμεύει και διδάσκεται το συγκεκριμένο αντικείμενο στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Τέλος να προσθέσω οτι κάθε Επιστήμη προφανώς συμβάλλει με τον δικό της τρόπο στην κατανόηση του σύγχρονου κόσμου. Οφείλουμε να αναγνώρισουμε όμως τη συμβολή της Κοινωνιολογίας ως ενα σημαντικότατο εργαλείο σκέψης και ανάλυσης, αναλογιζόμενοι την ανάγκη για τη βαθύτερη κατανόηση της δυναμικής της κοινωνίας, την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της κοινωνικής συνείδησης, με απώτερο στόχο τη δημιουργική ένταξη και παρέμβαση σε ένα πολυπολιτισμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον.