Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βλασία ι. | 24 Απριλίου 2020, 11:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μόνιμη εκπαιδευτικός ΠΕ78 με 32 έτη υπηρεσίας. Θα ήθελα να επισημάνω την σπουδαιότητα της Κοινωνιολογίας ως επιστήμης διεθνώς. Ας μην ξεχνάμε ότι οι διανοητές επιστήμονες Κοινωνιολόγοι καταγόταν από τη Γαλλία( Κοντ, Ντυρκέμ),τη Γερμανία( Βέμπερ,Αντόρνο, Ζίμελ), την Αμερική( Κούλεϋ,Μπελ κ. α.) Ως εκ τούτου, η παραμονή της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών είναι απαραίτητη,επειδή συνδέεται άμεσα με πολλές σχολές που έχουν το ίδιο γνωστικό αντικείμενο.Όπως η Νομική, η Κοινωνιολογία, η Ανθρωπολογία, η Ψυχολογία, τμήματα των ΜΜΕ.,οι Πολιτικές Επιστήμες , η Εγκληματολογία κ. α. Είναι άδικη και συντεχνιακή η αφαίρεση του όρου Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών και η μόνη παραμονή του όρου Ανθρωπιστικών σπουδών από την πρώτη Κατεύθυνση. Επίσης, ο στοχευμένος χαρακτηρισμός μιας Επιστήμης ως δήθεν " αριστερής"είναι εντελώς λανθασμένη. Για όσους δεν γνωρίζουν στο βιβλίο της Κοινωνιολογίας της Γ΄λυκείου, ότι αφορά τον Μαρξ, διδάσκονται μόνο δύο σελίδες. Πώς λοιπόν μια επιστήμη μπορεί να έχει πολιτική χροιά? Αν όμως, δεν ευοδωθεί η παραμονή του μαθήματος ως πανελλαδικά εξεταζόμενου, θα ήταν δίκαιο να εισαχθεί στα μαθήματα της Γενικής Παιδείας της Γ΄Λυκείου. Απευθύνω έκκληση προς το Υπουργείο, να εισακουστούμε ως κλάδος διότι η βαρύτητα της Κοινωνιολογίας είναι εμφανής. Ευλπιστούμε ότι το Υπουργείο θα δώσει στην επιστήμη που μελετά επίκαιρα κοινωνικά προβλήματα και φαινόμενα, τη θέση που της αξίζει.