Σε αρχή κάθε χρόνου (Σεπτέμβριο) το Συμβούλιο στήριξης του σχολείου να θέτει εφικτούς στόχους που:
1) σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή και την ασφάλεια όλων (π.χ. βάψιμο αιθουσών, μόνωση ταράτσας, επικίνδυνα δέντρα ή χώροι άθλησης (μπάσκετ, βόλεϊ, ποδόσφαιρο), επισκευή τουαλέτας, κατεστραμμένα παράθυρα, καλώδια που κρέμονται, βρύσες χωρίς στόμια κλπ).
2) αφορούν τον απαιτούμενο προϋπολογισμό αλλά και την εξεύρεση, την αξιοποίηση και διάθεση των οικονομικών πόρων της σχολικής μονάδας, πέραν όσων διαχειρίζεται η αρμόδια Σχολική Επιτροπή.
3) αφορούν την αναζήτηση των εξειδικευμένων ανθρώπων που θα βοηθήσουν στην πραγματοποίηση των στόχων που σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή και την ασφάλεια όλων.
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς (Ιούνιο) να γίνεται αξιολόγηση (απολογιστική έκθεση) των έργων (στόχων) που πραγματοποιήθηκαν και να δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Σε αρχή κάθε χρόνου (Σεπτέμβριο) το Συμβούλιο στήριξης του σχολείου να θέτει εφικτούς στόχους που: 1) σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή και την ασφάλεια όλων (π.χ. βάψιμο αιθουσών, μόνωση ταράτσας, επικίνδυνα δέντρα ή χώροι άθλησης (μπάσκετ, βόλεϊ, ποδόσφαιρο), επισκευή τουαλέτας, κατεστραμμένα παράθυρα, καλώδια που κρέμονται, βρύσες χωρίς στόμια κλπ). 2) αφορούν τον απαιτούμενο προϋπολογισμό αλλά και την εξεύρεση, την αξιοποίηση και διάθεση των οικονομικών πόρων της σχολικής μονάδας, πέραν όσων διαχειρίζεται η αρμόδια Σχολική Επιτροπή. 3) αφορούν την αναζήτηση των εξειδικευμένων ανθρώπων που θα βοηθήσουν στην πραγματοποίηση των στόχων που σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή και την ασφάλεια όλων. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς (Ιούνιο) να γίνεται αξιολόγηση (απολογιστική έκθεση) των έργων (στόχων) που πραγματοποιήθηκαν και να δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου.