Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Β. | 24 Απριλίου 2020, 11:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός των μαθημάτων σε ομάδες, με ταυτόχρονη διάκρισή τους σε περισσότερο και λιγότερα σημαντικά, δεν θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα "σοφός". Παράλληλα, δεν κρίνω ότι η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερα για το Γυμνάσιο, θα αρκούσε ο έλεγχος μέσα από τη χρήση εργαλείων διαγνωστικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης κατά τη διάρκεια των δυο τετραμήνων (προφορικά και γραπτά),χωρίς να μπαίνουν οι μαθητές αυτής της ηλικίας σε διαδικασία εξετάσεων στη λήξη του σχολικού έτους. Η αποθέωση των εξετάσεων δεν με βρίσκει σύμφωνη...