• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρια' | 24 Απριλίου 2020, 12:02

    Διαφωνώ πλήρως με τα το μάθημα των αγγλικών μιας και τα παιδία ακόμα κατακτούν την μητρική τους γλωσσά. Αντί αυτού θα πρέπει να εισαχθούν ειδικότητες όπως ψυχολογία, εργοθεραπεία, λογοθεραπεία ώστε να στοχεύουν στην πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση των γλωσσικών δυσκολιών. Όπως γνωρίζουμε καλύτερη παρέμβαση είναι η πρόληψη. Οι απαιτήσεις στην πρώτη δημοτικού είναι πολλές και οι ρυθμοί ταχύτατοι. Οι συγκεκριμένες ειδικότητες σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό θα βοηθούσαν σημαντικά το εργο τους στο νηπιαγωγείο αλλά και στο προνήπιο. Πολλά παιδιά συμφώνα με τις νέες ρυθμίσεις στον χώρο των θεραπειών δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξουν συνεδρίες λογοθεραπείας και εργοθεραπείας ή συμβουλευτικής γονέων και η εισαγωγή τέτοιων ειδικοτήτων θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο.