Σχετικά με το άρθρο 18
Εν μέσω πανδημίας κορονοϊού και, αναμένοντας την ανακοίνωση των μέτρων χαλάρωσης μετά τις 4 Μαΐου, ένα γεγονός θεωρείται πλέον δεδομένο, ότι οι Πανελλήνιες Εξετάσεις εισαγωγής των παιδιών στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα θα γίνουν και, μάλιστα, όσο πιο κοντά στις συνηθισμένες ημερομηνίες προκειμένου να μην επηρεαστεί η ψυχολογία των παιδιών και παραταθεί το άγχος και η αγωνία τους. Λογικό, όταν ένας από τους βασικούς ρόλους του Κράτους είναι η δημιουργία "ασφάλειας" στον πολίτη μέσω της εξασφάλισης μίας "συνέχειας" και ενός προγραμματισμού.
Σχετικά με την μετάβαση των μαθητών - εφήβων (τονίζοντας ιδιαίτερα το δεύτερο) από τα Πρότυπα Γυμνάσια στα Πρότυπα Λύκεια γιατί δεν λαμβάνεται αυτό υπόψη προσθέτοντας επιπλέον γραπτές εξετάσεις; Τα παιδιά αυτά έχουν ήδη περάσει το στάδιο των εξετάσεων στην ηλικία των 12 (ιδιαίτερα μικρά για να μπουν σε αυτήν τη διαδικασία) τη στιγμή που οι υπόλοιποι συμμαθητές τους δεν ζουν κάτι παρόμοιο. Και αντί να τους επιβραβεύουμε γι' αυτήν την προσπάθειά τους, τους προσθέτουμε ένα επιπλέον "εμπόδιο" που πρέπει να υπερπηδήσουν σε μια κρίσιμη ψυχολογικά περίοδο της ζωής τους, αυτή της εφηβείας; Πού βρίσκεται σε αυτό το σημείο η εξασφάλιση της "συνέχειας" και, κατά συνέπεια, της "ασφάλειας" από την πλευρά του Κράτους τόσο προς τους μαθητές - εφήβους όσο και προς τις οικογένειες αυτών; Ποια είναι η προστιθέμενη αξία αυτής της επιπλέον εξεταστικής διαδικασίας; Μήπως ακυρώνει τελικά την αξία των προηγούμενων εξετάσεων εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια;
Σχετικά με το άρθρο 18 Εν μέσω πανδημίας κορονοϊού και, αναμένοντας την ανακοίνωση των μέτρων χαλάρωσης μετά τις 4 Μαΐου, ένα γεγονός θεωρείται πλέον δεδομένο, ότι οι Πανελλήνιες Εξετάσεις εισαγωγής των παιδιών στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα θα γίνουν και, μάλιστα, όσο πιο κοντά στις συνηθισμένες ημερομηνίες προκειμένου να μην επηρεαστεί η ψυχολογία των παιδιών και παραταθεί το άγχος και η αγωνία τους. Λογικό, όταν ένας από τους βασικούς ρόλους του Κράτους είναι η δημιουργία "ασφάλειας" στον πολίτη μέσω της εξασφάλισης μίας "συνέχειας" και ενός προγραμματισμού. Σχετικά με την μετάβαση των μαθητών - εφήβων (τονίζοντας ιδιαίτερα το δεύτερο) από τα Πρότυπα Γυμνάσια στα Πρότυπα Λύκεια γιατί δεν λαμβάνεται αυτό υπόψη προσθέτοντας επιπλέον γραπτές εξετάσεις; Τα παιδιά αυτά έχουν ήδη περάσει το στάδιο των εξετάσεων στην ηλικία των 12 (ιδιαίτερα μικρά για να μπουν σε αυτήν τη διαδικασία) τη στιγμή που οι υπόλοιποι συμμαθητές τους δεν ζουν κάτι παρόμοιο. Και αντί να τους επιβραβεύουμε γι' αυτήν την προσπάθειά τους, τους προσθέτουμε ένα επιπλέον "εμπόδιο" που πρέπει να υπερπηδήσουν σε μια κρίσιμη ψυχολογικά περίοδο της ζωής τους, αυτή της εφηβείας; Πού βρίσκεται σε αυτό το σημείο η εξασφάλιση της "συνέχειας" και, κατά συνέπεια, της "ασφάλειας" από την πλευρά του Κράτους τόσο προς τους μαθητές - εφήβους όσο και προς τις οικογένειες αυτών; Ποια είναι η προστιθέμενη αξία αυτής της επιπλέον εξεταστικής διαδικασίας; Μήπως ακυρώνει τελικά την αξία των προηγούμενων εξετάσεων εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια;