Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ηλίας | 24 Απριλίου 2020, 12:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα των λατινικών ορθά επανέρχεται στην θέση της κοινωνιολογίας. Δεν γίνεται μαζί με την ιστορία κατεύθυνσης να δίνουν τα παιδιά και την κοινωνιολογία. αυτοσκοπός της κυβέρνησης συριζα ήταν οι πλήρης απαξίωση της γλώσσας. Αφού εξαφάνισαν και μείωσαν ώρες αρχαίων σε γυμνάσιο και λύκειο προσπάθησαν να μετατρέψουν το σχολείο σε κάτι άλλο , αναρωτιέμαι σε τι. Πολλή σωστή η ενοποίηση δεύτερου και τρίτου επιστημονικού πεδίου στη Γ λυκείου , όμως θα πρέπει να γίνουν 4 τα μαθήματα που θα δίνουν οι μαθητές και όχι 5....έκθεση , φυσική, μαθηματικά και ενοποίηση βιολογίας με χημεία , για να υπάρχει ισότιμη αντιμετώπιση με τα άλλα πεδία.