Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Νίκη Μ | 24 Απριλίου 2020, 12:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η στείρα γνώση και η διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων το μόνο που προσφέρει στα παιδια του Γυμνασίου είναι περισσότερα φροντιστήρια και περισσότερο άγχος. Η ελληνική οικογένεια δεν αντέχει άλλη επιβάρυνση.Τα παιδιά δεν χρειάζονται και άλλες εξετάσεις, η καθημερινή προσπάθεια και ο τελικός βαθμός τετραμήνων αρκεί. Η ενδυνάμωση των δεξιοτήτων και η πρακτική διαχείριση θεμάτων θα έπρεπε να είναι το μέλημα του Υπουργείου Παιδείας. Δεν είναι τυχαίο πως σε όλους τoυς διαγωνισμούς PISA η χώρα μας αποτυγχάνει σσυστηματικά. Και ενώ βλέπετε ότι το μοντέλο της πίεσης και υπερφόρτωσης μαθημάτων και γνωσεων δεν λειτουργεί νομοθετείτε με την ίδια και ακόμα χεορότερη νοοτροπία. Όχι πρόσθετα μαθήματα ή καθόλου μαθήματα προαγωγικών εξετάσεων στο Γυμνάσιο. Στο Λύκειο επίσης τα 4 εξεταζόμενα μαθήματα είναι υπέρ αρκετά. Η ιδέα του κόντρα μαθήματος είναι παράλογη και ανούσια. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες ξοδεύουν υπερβολικα πολλές ώρες και υπερβολικά ποσά χρημάτων σε φροντιστήρια. Η δουλειά σας είναι, να βελτιώσετε αυτό το ψυχολογικό και οικονομικό πλαίσιο. Αν' αυτού το επιβαρύνετε με περισσότερα φροντιστήρια-χρήματα,περισσότερο φόρτο εργασίας περισσότερο συναισθηματικό βιασμό. Επίσης θεωρώ ότι χρειάζεται αύξηση των ωρών Φυσικής Αγωγής και μείωση των ωρών Θρησκευτικών. Τα παιδιά μας χάνουν την παιδική και εφηβική τους ηλικία χρόνια τώρα...αλλάξτε το