Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 24 Απριλίου 2020, 12:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο αφορά τη διδασκαλία των δεύτερων ξένων γλωσσών τόσο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μία αδικία, η ισπανική γλώσσα δεν υπάρχει στη δημόσια εκπαίδευση. Δίνω έμφαση σε αυτό, γιατί στην Ελλάδα η ισπανική είναι μία γλώσσα με ιδιαίτερη ζήτηση. Είναι μία από τις βασικές γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μία από τις τρεις γλώσσες την οποία μαθαίνουν περισσότερο οι ευρωπαίοι. Είναι μία γλώσσα την οποία μιλάνε 21 χώρες σαν επίσημη με πάνω από 580 εκατομμύρια ομιλητές σε Ευρώπη Αμερική και Αφρική και είναι η δεύτερη γλώσσα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι για τους Έλληνες η ισπανική γλώσσα είναι μία εύκολη γλώσσα που μοιάζει πολύ σε σύνταξη και φωνολογία με την ελληνική γλώσσα. Για όλους τους παραπάνω λόγους πιστεύω ότι η ισπανική αξίζει μία θέση στην δημόσια εκπαίδευση.