Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 24 Απριλίου 2020, 12:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω ότι πρέπει να ξαναδείτε σοβαρά το ζήτημα του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Δε γίνεται στο σχολείο του 21ου αιώνα να συζητάμε για αύξηση μαθητών αντί για μείωσή τους. Αυτό το σχολείο ονειρεύεστε; Ένα σχολείο με στιβαγμένα παιδιά και εκπαιδευτικούς σε τάξεις λίγων τετραγωνικών; Και μάλιστα σε συνθήκες πανδημίας; Νομίζω πρέπει να το διορθώσετε και να μην έχετε σαν μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού και οικονομικών πόρων. Είναι πασιφανές ότι αυτός είναι ο στόχος σας, εις βάρος όμως της ποιότητας του παιδαγωγικού έργου. Λιγότερα παιδιά ανά τμήμα σημαίνει ποιοτική βελτίωση του παιδαγωγικού έργο των εκπαιδευτικών προς όφελος των μαθητών/τριών. Προς αυτήν την κατεύθυνση νομίζω πρέπει να κινείται μια εκπαιδευτική πολιτική του 21ου αιώνα, όχι σε πισωγυρίσματα.