Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Τζιώτας Χαράλαμπος | 24 Απριλίου 2020, 12:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την ταπεινή μου γνώμη το χειρότερο λάθος αυτού του νομοσχεδίου. Η δικαιολογία που προβάλλεται στην αιτιολογική έκθεση για υπερβολικά μικρό αριθμό μαθητών σε τμήματα ώστε να δημιουργηθούν πλασματικά κενά αντικατοπτρίζει την ευθύνη των Περιφερειακών Δ/ντών και των Υπουργών που θα πρέπει να τιμωρήσουν όσους δημιουργούν πλασματικά τμήματα, αλλά υπάρχει θάρρος να το κάνουν? Αντίθετα περνάνε την αύξηση του αριθμού των μαθητών που καμία σχέση δεν έχει με το προηγούμενο επιχείρημα και με κανένα απολύτως παιδαγωγικό υπόβαθρο έστω και για τα μάτια του κόσμου. Το ξαναγράφω : το χειρότερο λάθος αυτού του νομοσχεδίου.