Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 24 Απριλίου 2020, 12:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να γράψω για τι σημασία της Κοινωνιολογίας στην πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών είναι ανούσιο. Θα έπρεπε να το ξέρετε και να το υποστηρίζετε. Πολύ έξυπνα αφαιρεσατε από το πεδίο τη λέξη Κοινωνικών γιατί χωρίς αυτή δεν μπορεί να υπάρξει και Κοινωνιολογία. Έχετε υποβιβάσει μια ολόκληρη επιστήμη εις βάρος των μαθητων. Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης το μάθημα κατεχει εξέχουσα θέση στα σχολεία..!!! Και αυτό γιατί συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση του κοσμου καθως και του εαυτού μας ως μονάδα μέσα σε μια κοινωνία. Δεν δίνεται καμία επιλογή στον μαθητή να επιλέξει σε πιο μάθημα θέλει να εξεταστεί ενώ τα 2/3 των σχολών που θα εισαχθεί έχουν ως βασικό μάθημα την Κοινωνιολογία και τις Κοινωνικές Επιστήμες.. Λύσεις υπάρχουν αν θέλετε να τις δώσετε..!!! Σε καραντίνα δεν μπορούν να μπουν ούτε τα δικαιώματα μας ούτε και η αξιοπρέπεια μας... Οι Κοινωνιολόγοι θα παραμείνουν ενωμένοι, αγωνιστές και εκπαιδευτικοί που θα συνεχίσουν να νοιάζονται για το καλό των μαθητών τους.