Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Κ. | 24 Απριλίου 2020, 12:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά είναι οξύμωρο και τραγικό, σε μια αστική, δυτική κοινωνία του 21ου αιώνα να χρειάζεται να επιχειρηματολογείς για τα αυτονόητα... Για την αξία δηλαδή μιας επιστήμης (κοινωνιολογία), και κατ' επέκταση για την αξία μιας ολόκληρης "οικογένειας" επιστημών (κοινωνικές επιστήμες). Η κατάργηση και κυρίως η αντιμετώπιση του μαθήματος και κατ΄επέκταση της επιστήμης της Κοινωνιολογίας, τόσο από το Υπουργείο όσο και από μερίδα φορέων του δημόσιου λόγου πραγματικά προκαλεί εντύπωση. Είναι επιστημολογικά λαθεμένη, παιδαγωγικά ανεπίγνωστη και πολιτικά εμπαθής, εκδικητική και ιδεοληπτική. Σε μια κοινωνική πραγματικότητα, όπως αυτή διαμορφώνεται σήμερα, ένα από τα ζητούμενα και στόχους του εκπαιδευτικού συστήματος θα έπρεπε να είναι, η προσπάθεια να "εξοπλιστούν" οι μαθητές και οι μαθήτριες (ως μέλη αυτής της κοινωνίας αλλά και ως μελλοντικοί επιστήμονες) με όλα εκείνα τα νοητικά και επιστημονικά εργαλεία ώστε να μπορέσουν να κατανοήσουν, με επιστημονικά επαρκή τρόπο, τόσο την πολυσύνθετη κοινωνική πραγματικότητα με τις όποιες νομοτέλειες και αντιφάσεις της, όσο και το εαυτό/ρόλο τους μέσα σε αυτήν και ως προς αυτήν. Μήπως τελικά όμως αυτή ακριβώς είναι η διάσταση της κοινωνιολογίας που "ενοχλεί";