Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ολυμπία | 24 Απριλίου 2020, 12:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη είναι ό,τι πιο οπισθοδρομικό έχουμε ακούσει από το Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία χρόνια . Αντί να συζητάμε πώς θα γίνει πιο ποιοτικό το μάθημα με λιγότερους μαθητές , ζητάτε να στοιβαχθούν την επόμενη χρονιά 26-27 παιδιά στην ίδια τάξη. Πώς να λειτουργήσει μια τάξη νηπιαγωγείου με τέτοιους αριθμούς μαθητών; Όταν τα μισά παιδιά είναι προνήπια, όταν πάντα υπάρχουν 2 με 3 παιδιά που θέλουν ειδική μεταχείριση, όταν οι περισσότερες τάξεις είναι φτιαγμένες το πολύ για 15 παιδιά, όταν δεν υπάρχει βοηθητικό προσωπικό, όταν ο νηπιαγωγός δεν έχει ούτε πέντε λεπτά προσωπικό χρόνο; Σας ενδιαφέρει η ποιότητα ή όλα είναι αριθμοί; Ντροπή να συζητάμε κάτι τέτοιο το 2020 !