Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρέπει να εδράζεται σε δύο(2) πυλώνες: 1. Να παρέχει κίνητρα. Καθαρά κριτήρια και προσδοκία "αμοιβής", ηθικής και οικονομικής. Έτσι θα διαμορφώνεται και η κουλτούρα της αξιοκρατίας που αποτελεί την Ηθική της Δημοκρατίας. Για ποιο λόγο να είναι σύμφωνος κάποιος με την ατομική του αξιολόγηση, αν δεν προσδοκά κάτι ή αν δεν έχει καθαρά κριτήρια;
2. Να μην είναι "ανθρωποφάγα", δηλ. όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαός" πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι", αλλά να προστατεύει τους συναδέλφους.Μία αξιολόγηση εκδικητική, επιθετική και απορριπτική για εκπαιδευτικούς δεκαετιών στις σχολικές αίθουσες, θα οδηγήσει σε αδιέξοδο. Προτεραιότητα η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ!!!
Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρέπει να εδράζεται σε δύο(2) πυλώνες: 1. Να παρέχει κίνητρα. Καθαρά κριτήρια και προσδοκία "αμοιβής", ηθικής και οικονομικής. Έτσι θα διαμορφώνεται και η κουλτούρα της αξιοκρατίας που αποτελεί την Ηθική της Δημοκρατίας. Για ποιο λόγο να είναι σύμφωνος κάποιος με την ατομική του αξιολόγηση, αν δεν προσδοκά κάτι ή αν δεν έχει καθαρά κριτήρια; 2. Να μην είναι "ανθρωποφάγα", δηλ. όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαός" πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι", αλλά να προστατεύει τους συναδέλφους.Μία αξιολόγηση εκδικητική, επιθετική και απορριπτική για εκπαιδευτικούς δεκαετιών στις σχολικές αίθουσες, θα οδηγήσει σε αδιέξοδο. Προτεραιότητα η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ!!!