Οι νηπιαγωγοί της τάξης εδώ και πολλά χρόνια ζητάμε βοηθητικό προσωπικό , τραπεζοκόμους , καθαρίστριες σε όλο το ωράριο λειτουργίας και όχι μόνο στο σχόλασμα , ειδική νηπιαγωγό σε κάθε σχολείο, ψυχολόγους , κοινωνικούς λειτουργούς , συμμετοχή των νηπίων στα σχολικά γεύματα. Κλείνοντας λοιπόν τα αυτιά σας σε όλα αυτά , επιλέγετε να εντάξετε καθηγητές αγγλικής στο πρόγραμμα. Πόσο άσκοπη κίνηση όταν ακόμα και τα παιδαγωγικά τμήματα επισημαίνουν ότι δεν ενδείκνυται ξένη γλώσσα σε αυτή την ηλικία, όταν τα μισά παιδιά πλέον χρειάζονται λογοθεραπεία; Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει αυτή η κίνηση πέρα από εντυπωσιασμό; Γιατί δεν ακούτε τους εκπαιδευτικούς της τάξης;
Οι νηπιαγωγοί της τάξης εδώ και πολλά χρόνια ζητάμε βοηθητικό προσωπικό , τραπεζοκόμους , καθαρίστριες σε όλο το ωράριο λειτουργίας και όχι μόνο στο σχόλασμα , ειδική νηπιαγωγό σε κάθε σχολείο, ψυχολόγους , κοινωνικούς λειτουργούς , συμμετοχή των νηπίων στα σχολικά γεύματα. Κλείνοντας λοιπόν τα αυτιά σας σε όλα αυτά , επιλέγετε να εντάξετε καθηγητές αγγλικής στο πρόγραμμα. Πόσο άσκοπη κίνηση όταν ακόμα και τα παιδαγωγικά τμήματα επισημαίνουν ότι δεν ενδείκνυται ξένη γλώσσα σε αυτή την ηλικία, όταν τα μισά παιδιά πλέον χρειάζονται λογοθεραπεία; Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει αυτή η κίνηση πέρα από εντυπωσιασμό; Γιατί δεν ακούτε τους εκπαιδευτικούς της τάξης;