Πολλές φορές στο Νηπιαγωγείο "κάνουμε" αγγλικά, ιδιαίτερα όσες νηπιαγωγοί παίρνουμε μέρος σε etwinning ευρωπαικά προγράμματα, όπου η γλώσσα επικοινωνίας είναι η αγγλική. Αυτό που κάνουμε με τα παιδιά είναι "αναδυόμενο", παρουσιάζεται σαν "ανάγκη" και είναι μέσα στα πλάισια της διαθεματικότητας και όχι ξεχωρισό διδακτικό αντικείμενο. Νομίζετε ότι ο ειδικός της αγγλικής που θα μπει στη τάξη θα λάβει υπ'όψιν του το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου? Νομίζω όχι....Θα βρεθεί σε μία τάξη 24 παιδιών μόνος του χωίς τα απαιτούμενα "εφόδια", πέρα από τη γνώση των αγγλικών.....Βοήθειά του!!!!
Πολλές φορές στο Νηπιαγωγείο "κάνουμε" αγγλικά, ιδιαίτερα όσες νηπιαγωγοί παίρνουμε μέρος σε etwinning ευρωπαικά προγράμματα, όπου η γλώσσα επικοινωνίας είναι η αγγλική. Αυτό που κάνουμε με τα παιδιά είναι "αναδυόμενο", παρουσιάζεται σαν "ανάγκη" και είναι μέσα στα πλάισια της διαθεματικότητας και όχι ξεχωρισό διδακτικό αντικείμενο. Νομίζετε ότι ο ειδικός της αγγλικής που θα μπει στη τάξη θα λάβει υπ'όψιν του το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου? Νομίζω όχι....Θα βρεθεί σε μία τάξη 24 παιδιών μόνος του χωίς τα απαιτούμενα "εφόδια", πέρα από τη γνώση των αγγλικών.....Βοήθειά του!!!!