Κινήσεις που εξυπηρετούν το "φαίνεσθαι" και όχι το "είναι" της σχολικής πραγματικότητας. Θα δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα στο τι θα παρουσιάσει το κάθε σχολείο ως επίτευγμα, ανταγωνιζόμενο το ένα το άλλο, στις πλάτες του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μαθητών, οι οποίοι αντί να δέχονται απλή και ουσιαστική γνώση, θα διασκορπίζονται μεταξύ προγραμμάτων και "δράσεων" που μοναδικό στόχο θα έχουν να φανεί το σχολείο τους.
Κινήσεις που εξυπηρετούν το "φαίνεσθαι" και όχι το "είναι" της σχολικής πραγματικότητας. Θα δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα στο τι θα παρουσιάσει το κάθε σχολείο ως επίτευγμα, ανταγωνιζόμενο το ένα το άλλο, στις πλάτες του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μαθητών, οι οποίοι αντί να δέχονται απλή και ουσιαστική γνώση, θα διασκορπίζονται μεταξύ προγραμμάτων και "δράσεων" που μοναδικό στόχο θα έχουν να φανεί το σχολείο τους.