Στην παράγραφο 3 (αλλά και 5ε) του παρόντος άρθρου εμφανίζεται ο παρακάτω περιορισμός
"Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε (...) Πρότυπα ή Πειραματικά,της Π.Δ.Ε., στην οποία οι ίδιοι υπάγονται".
Ο πρωτοφανής (όπως εξηγείται πιο κάτω) αυτός περιορισμός αιτήσεων των εκαιδευτικών, αντίκειται στην αρχή της ισονομίας και ίσων ευκαιριών:
Σε άλλα σχολεία "ειδικού σκοπού" (μουσικά, καλλιτεχνικά, κ.λπ.) ή ακόμα σε θέσεις επί θητεία (ΙΕΠ, Διευθυντικές θέσεις, κ.λπ.), ΔΕΝ τίθεται αυτός ο περιορισμός!
Η παρούσα διατύπωση δηλώνει (υπηρεσιακή) πρόθεση του Υπουργείου να αποκλείσει από αυτές τις διαδικασίες συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς; Για παράδειγμα στις ΠΔΕ Ιονίων Νήσων και Στερεάς Ελλάδος δεν υπάρχει Π. ή Πει. Σχολείο.
Κατά συνέπεια, αποκλείονται με γεωγραφικά κριτήρια συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί;
Επιπλέον, με αναφορά τουλάχιστον στην συνέχεια και συνέπεια απέναντι σε δημοσίους υπαλλήλους που για χρόνια υποστηρίζουν τις εδώ οριστικά εγκαθιδρυόμενες εκπαιδευτικές δομές, αρκετοί εξαιρετικά προσοντούχοι (πιστοποιούμενο από τις σχετικές κρίσεις) εκπαιδευτικοί των οποίων οι ειδικότητες δεν περιλαμβάνονται στις ετήσιες μεταθέσεις (λόγω έλλειψης οργανικών κενών) και οι οποίοι χρόνια τώρα υπηρετούν αυτά τα σχολεία με θητεία ή απόσπαση αποκλείονται από τις διαδικασίες!
Στα σχολεία αυτά παραδοσιακά γίνονταν τοποθετήσεις με αξιολογήσεις χωρίς τέτοιο γεωγραφικό περιορισμό.
Πολύ περισσότερο, ο Νόμος 3966/2011 έβαλε τα θεμέλια για μια ανοιχτή διαδικασία αξιολόγησης απευθυνόμενη σε όλους τους εκπαιδευτικούς που θα ήθελαν αυτή την εμπειρία.
Συνεπεία των ανωτέρω, σας καλώ να εξετάσετε την αναδιατύπωση της σχετικής αναφοράς, ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΑΡΟΝΤΑ 'Η/ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΙΔΡΥΟΜΕΝΑ ΠΕΙ.Σ. ΚΑΙ Π.Σ., στο πνεύμα της ισονομίας και αξιοκρατίας, και με αντίστοιχες αναδιατυπώσεις του ρόλου των Περιφερειακών Δομών στην επιλογή εκπαιδευτικών για Π. & ΠΕΙ.Σ.
Στην παράγραφο 3 (αλλά και 5ε) του παρόντος άρθρου εμφανίζεται ο παρακάτω περιορισμός "Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε (...) Πρότυπα ή Πειραματικά,της Π.Δ.Ε., στην οποία οι ίδιοι υπάγονται". Ο πρωτοφανής (όπως εξηγείται πιο κάτω) αυτός περιορισμός αιτήσεων των εκαιδευτικών, αντίκειται στην αρχή της ισονομίας και ίσων ευκαιριών: Σε άλλα σχολεία "ειδικού σκοπού" (μουσικά, καλλιτεχνικά, κ.λπ.) ή ακόμα σε θέσεις επί θητεία (ΙΕΠ, Διευθυντικές θέσεις, κ.λπ.), ΔΕΝ τίθεται αυτός ο περιορισμός! Η παρούσα διατύπωση δηλώνει (υπηρεσιακή) πρόθεση του Υπουργείου να αποκλείσει από αυτές τις διαδικασίες συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς; Για παράδειγμα στις ΠΔΕ Ιονίων Νήσων και Στερεάς Ελλάδος δεν υπάρχει Π. ή Πει. Σχολείο. Κατά συνέπεια, αποκλείονται με γεωγραφικά κριτήρια συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί; Επιπλέον, με αναφορά τουλάχιστον στην συνέχεια και συνέπεια απέναντι σε δημοσίους υπαλλήλους που για χρόνια υποστηρίζουν τις εδώ οριστικά εγκαθιδρυόμενες εκπαιδευτικές δομές, αρκετοί εξαιρετικά προσοντούχοι (πιστοποιούμενο από τις σχετικές κρίσεις) εκπαιδευτικοί των οποίων οι ειδικότητες δεν περιλαμβάνονται στις ετήσιες μεταθέσεις (λόγω έλλειψης οργανικών κενών) και οι οποίοι χρόνια τώρα υπηρετούν αυτά τα σχολεία με θητεία ή απόσπαση αποκλείονται από τις διαδικασίες! Στα σχολεία αυτά παραδοσιακά γίνονταν τοποθετήσεις με αξιολογήσεις χωρίς τέτοιο γεωγραφικό περιορισμό. Πολύ περισσότερο, ο Νόμος 3966/2011 έβαλε τα θεμέλια για μια ανοιχτή διαδικασία αξιολόγησης απευθυνόμενη σε όλους τους εκπαιδευτικούς που θα ήθελαν αυτή την εμπειρία. Συνεπεία των ανωτέρω, σας καλώ να εξετάσετε την αναδιατύπωση της σχετικής αναφοράς, ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΑΡΟΝΤΑ 'Η/ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΙΔΡΥΟΜΕΝΑ ΠΕΙ.Σ. ΚΑΙ Π.Σ., στο πνεύμα της ισονομίας και αξιοκρατίας, και με αντίστοιχες αναδιατυπώσεις του ρόλου των Περιφερειακών Δομών στην επιλογή εκπαιδευτικών για Π. & ΠΕΙ.Σ.