Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Γκικα Στυλιανη | 24 Απριλίου 2020, 14:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ενιαιο πλαίσιο αναφοράς των ξένων γλωσσων στην Ευρώπη ορίζει οτι ο ανθρωπος που μιλάει πανω απο μια γλώσσσα είναι πολύτιμος οχι μονο ως προς τις αυξημένες επαγγελματικές του ικανότητες αλλά και ως ανθρωπος με διευρυμένους ορίζοντες και κριτική σκέψη. Η Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρεί ανέκαθεν τη μεγάλη πολιτισμική και γλωσσική της ποικιλία ως πλεονέκτημα. Η πολυγλωσσία έχει στέρεες βάσεις στις ευρωπαϊκές συνθήκες και αντικατοπτρίζει την πολιτισμική και γλωσσική ποικιλία. 22 «επίσημες» γλώσσες διαθέτει πλέον σήμερα η ΕΕ. Σκοπός ειναι σε κάθε χώρα της Ευρώπης ένα επιπλέον κίνητρο εκμάθησης της γλώσσας μιας χώρας μέλους της ΕΕ για την προστασία της πολυγλωσσσίας.Σκοπός του εκπαιδευτικού συστήματος να εξάγει πολίτες ετοιμους για τις απαιτήσεις στην εποχή μας.Ενώ θα έπρεπε να προωθείται η ξενόγλωσση εκπαίδευση, υποβαθμίζεται.ΓΙα την κυβέρνηση ,απόφοιτη Αγγλικής Φιλολογίας η υφυπουργος υφίστανται μονο τα Αγγλικα!Και μαλιστα απο το νηπιαγωγείο.Καμία αναφορά στην 2η ξένη γλώσσα.Γιατι να εισαχθούν τα γερμανικά από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και να γίνουν υποχρεωτικά και στο λύεκιο;; Γιατι Τα Γερμανικά είναι η δεύτερη πιο σημαντική γλώσσα της επιστήμης. Η Γερμανία, με τη συμβολή της στην έρευνα και την ανάπτυξη, κατέχει την τρίτη θέση παγκοσμίως .Οι εξελίξεις στον τομέα των Μέσων και της τεχνολογίας της πληροφορίας καθιστούν την επικοινωνία σε πολλές γλώσσες απαραίτητη. Μια σειρά σημαντικών ιστοσελίδων είναι στα Γερμανικά. Η Γερμανία κατέχει παγκοσμίως την έκτη θέση μεταξύ 87 χωρών στην ετήσια παραγωγή βιβλίων.Παρολα αυτα οι μαθητες μονο της Ε και ΣΤ τάξης και μονο 2 ωρες την εβδομαδαπιλέγουν με βαση την πλειοψηφία των συμμετεχόντων και οχι με βαση το κινητρο μαθησης , το ενδιαφέρον. Το ίδιο και στο Γυμνάσιο ή το λύκειο ,οπου μαθητές ελλείψει καθηγητών τα γερμανικά δεν διδάσκονται.Κι ολα αυτα ενω 2 πανεπιστημιακα ιδρύματα στην χώρα παράγουν χιλιαδες έτοιμους και ικανούς φιλολογους οι οποίοι παραμένουμε ανεργοι.Δεν υπήρξε λοιπόν καμία πρόβλεψη για όλους τους ΠΕ06 Γερμανικής, καμία αναφορά σε καμία βαθμίδα.Δεν υφίσταται αρα καμία αναβάθμιση αλλά υποβιβασμός του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.