Σχετικά με τη διενέργεια εξετάσεων για την εισαγωγή στο αντίστοιχο Λύκειο των μαθητών Γυμνασίου των Προτύπων σχολείων : Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται σχετικά ότι : "ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΟΥ ΦΟΙΤΑ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ". Αυτή ακριβώς η δυνατότητα θεωρώ ότι εκπληρώνεται με τη δημιουργία περισσοτέρων προτύπων σχολείων, τα οποία από 5 πλέον θα γίνουν 24. Πως δικαιολογείται επομένως βάσει των ανωτέρω η αποδυνάμωση ή ακόμα η εκμηδένιση των δικαιωμάτων των ήδη φοιτούντων στην α΄και β΄γυμνασίου των προτύπων σχολείων μαθητών; Θεωρείται περισσότερο άξια προστασίας η παροχή μιας δυνατότητας, η οποία ούτως ή άλλως προσφέρεται, από το δικαίωμα των μαθητών που ήδη διακρίθηκαν σε πολύ δύσκολες και ανταγωνιστικές εξετάσεις για την εισαγωγή τους στην α΄ Γυμνασίου και οι οποίοι καθημερινά αποδεικνύουν την αξία τους στο μαθησιακό περιβάλλον του προτύπου Γυμνασίου ; Οι μαθητές αυτοί έχουν ήδη αλλάξει μία φορά μαθησιακό περιβάλλον και με το νέο νομοσχέδιο ενδέχεται να αλλάξουν και πάλι, χωρίς τη δική τους θέληση, όχι γιατί δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν μαθησιακά στις εξετάσεις που θέλετε να ορίσετε, αλλά γιατί ενδεχομένως, λόγω της ψυχολογικής επιβάρυνσης με την οποία εσείς θα τους φορτίσετε, να χάσουν τους καθηγητές τους, τους φίλους τους και τη δυνατότητα να μπορέσουν να αναπτύξουν περαιτέρω την προσωπικότητά τους μέσα στο σχολείο στο οποίο δικαιωματικά ανήκουν, προκειμένου εσείς να δώσετε τη δυνατότητα σε κάποιον άλλον ώστε "να υπάρξει κινητικότητα"...Σκόπιμο και ορθό θα ήταν επομένως να προβλεφθεί ότι οι ήδη φοιτούντες μαθητές στην α΄και β΄Γυμνασίου των 5 υφιστάμενων Προτύπων σχολείων θα συνεχίσουν αυτοδικαίως τις σπουδές τους στα αντίστοιχα πρότυπα λύκεια, χωρίς να χρειαστεί να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις. Με τον τρόπο αυτό αποκαθίσταται εύλογα η εμπιστοσύνη τους ως πολιτών (και ως μελλοντικών ψηφοφόρων) προς το κράτος. Με τον τρόπο αυτό επίσης, τα παιδιά μας, οι "Άριστοι" όπως και το Υπουργείο θέλει να τους ορίζει, δεν αντιμετωπίζονται ως τέτοιοι μόνο υπό το στείρο, ηθικοπλαστικό και απαρχαιωμένο πλαίσιο της ως άνω έννοιας, αλλά ως παιδιά που έχουν στόχους και τους επιτυγχάνουν, που έχουν δουλέψει και συνεχίζουν να δουλεύουν σκληρά σε ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά που έχουν ακόμα συναισθήματα και ψυχολογικές εναλλαγές λόγω και της δύσκολης ηλικίας την οποία βιώνουν. Παρακαλώ επομένως για την ορθή θεώρηση του συγκεκριμένου σημείου.
Σχετικά με τη διενέργεια εξετάσεων για την εισαγωγή στο αντίστοιχο Λύκειο των μαθητών Γυμνασίου των Προτύπων σχολείων : Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται σχετικά ότι : "ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΟΥ ΦΟΙΤΑ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ". Αυτή ακριβώς η δυνατότητα θεωρώ ότι εκπληρώνεται με τη δημιουργία περισσοτέρων προτύπων σχολείων, τα οποία από 5 πλέον θα γίνουν 24. Πως δικαιολογείται επομένως βάσει των ανωτέρω η αποδυνάμωση ή ακόμα η εκμηδένιση των δικαιωμάτων των ήδη φοιτούντων στην α΄και β΄γυμνασίου των προτύπων σχολείων μαθητών; Θεωρείται περισσότερο άξια προστασίας η παροχή μιας δυνατότητας, η οποία ούτως ή άλλως προσφέρεται, από το δικαίωμα των μαθητών που ήδη διακρίθηκαν σε πολύ δύσκολες και ανταγωνιστικές εξετάσεις για την εισαγωγή τους στην α΄ Γυμνασίου και οι οποίοι καθημερινά αποδεικνύουν την αξία τους στο μαθησιακό περιβάλλον του προτύπου Γυμνασίου ; Οι μαθητές αυτοί έχουν ήδη αλλάξει μία φορά μαθησιακό περιβάλλον και με το νέο νομοσχέδιο ενδέχεται να αλλάξουν και πάλι, χωρίς τη δική τους θέληση, όχι γιατί δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν μαθησιακά στις εξετάσεις που θέλετε να ορίσετε, αλλά γιατί ενδεχομένως, λόγω της ψυχολογικής επιβάρυνσης με την οποία εσείς θα τους φορτίσετε, να χάσουν τους καθηγητές τους, τους φίλους τους και τη δυνατότητα να μπορέσουν να αναπτύξουν περαιτέρω την προσωπικότητά τους μέσα στο σχολείο στο οποίο δικαιωματικά ανήκουν, προκειμένου εσείς να δώσετε τη δυνατότητα σε κάποιον άλλον ώστε "να υπάρξει κινητικότητα"...Σκόπιμο και ορθό θα ήταν επομένως να προβλεφθεί ότι οι ήδη φοιτούντες μαθητές στην α΄και β΄Γυμνασίου των 5 υφιστάμενων Προτύπων σχολείων θα συνεχίσουν αυτοδικαίως τις σπουδές τους στα αντίστοιχα πρότυπα λύκεια, χωρίς να χρειαστεί να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις. Με τον τρόπο αυτό αποκαθίσταται εύλογα η εμπιστοσύνη τους ως πολιτών (και ως μελλοντικών ψηφοφόρων) προς το κράτος. Με τον τρόπο αυτό επίσης, τα παιδιά μας, οι "Άριστοι" όπως και το Υπουργείο θέλει να τους ορίζει, δεν αντιμετωπίζονται ως τέτοιοι μόνο υπό το στείρο, ηθικοπλαστικό και απαρχαιωμένο πλαίσιο της ως άνω έννοιας, αλλά ως παιδιά που έχουν στόχους και τους επιτυγχάνουν, που έχουν δουλέψει και συνεχίζουν να δουλεύουν σκληρά σε ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά που έχουν ακόμα συναισθήματα και ψυχολογικές εναλλαγές λόγω και της δύσκολης ηλικίας την οποία βιώνουν. Παρακαλώ επομένως για την ορθή θεώρηση του συγκεκριμένου σημείου.