Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δέλλας Κωνσταντϊνος | 24 Απριλίου 2020, 14:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι τραγελαφικό να διαβάζεις για προσανατολισμό ανθρωπιστικών σπουδών και να απουσιάζει απ`τα εξεταζόμενα μαθήματα η Κοινωνιολογία η οποία ως αντικείμενο μελέτης έχει τον άνθρωπο και την σχέση του με την κοινωνία. Κυρίες και κύριοι της Ελληνικής Παιδείας θέλετε να ενισχύσετε τα κλασικα γραμματα με την ανάδειξη των Λατινικών.Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι δεν υπάρχει τίποτε πιο κλασικό από τον Πλάτωνα , τον Αριστοτέλη και άλλους αρχαίους διανοούμενους οι οποίοι σαν τους πρώτους κονωνικούς επιστήμονες ασχολήθηκαν με την θέση του ανθρώπου μέσα στην κοινωνία και τις αρχές που πρέπει την διέπει .Αυτές τις αρχές δεν πρέπει να τις βάλετε σε δεύτερη "μοίρα" αν αυτό που σας ενδιαφέρει είναι όπως υποστηρίζετε, η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης απ`τους μαθητές-τριες και η συνειδητοποίηση εκ μέρους τους, ότι είναι ενεργοί πολίτες του κόσμου. Οι μαθητές-τριες όπως και εσείς πιστεύω ,δεν θέλουν να γίνουν εξεταζόμενοι"παπαγάλοι"με το να αποστηθίσουν ένα κείμενο Λατινικων.Δεν βοηθάει πιστεύω στους εκπαιδευτικούς στόχους που έχετε θέσει.Οι μαθητές-τριες έχουν ανάγκη και να μάθουν να κατανοούν αφού πρώτα προβληματίστουν και μετέπειτα δεν θα έχουν πρόβλημα και να εξεταστούν. Αλλάξτε το σύγγραμμα της Κοινωνιολογίας ,να είναι πιο προσιτό στα παιδια,και ας τα αφήσουμε να αποφασίσουν αν το μάθημα που θα τα στηρίξει στην μετέπειτα πορεία τους (σημ.Ανθρωπιστικές σπουδές) είναι τα Λατινικά ή η Κοινωνιολογία.