Αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο....το ακούσαμε και αυτό! Μια ερώτηση με την ελληνική τι θα γίνει; Περίπου το 60% των νηπίων έχουν προβλήματα λόγου, τα αγγλικά πιστεύεται θα τα βοηθήσουν;;; Πως; Μήπως να φέρνατε κανένα λογοθεραπευτή ή ψυχολόγο που το διαζύγια όλο και αυξάνονται και τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί έχουμε καταντήσει να είμαστε στη μέση όλης αυτής της κατάστασης.Δείτε το νήπιο ως άνθρωπο και όχι ως μηχανή μάθησης. Έως τώρα κατά κύριο λόγο μόνο στην Προσχολική εκπαίδευση οι μαθητές μαθαίνουν βιωματικά χωρίς ύλη και βιβλία θέλετε τι να σχολειοποιηθεί το νηπιαγωγείο. Το πρώτο σχολείο των παιδιών μας αντί να δώσει βάσεις στο μαθητή για το τι θα επακολουθήσει στο δημοτικό θα τον τρομάξει βάζοντας τον στη διαδικασία να εμπλακεί και να αναπτύξει σχέση εμπιστοσύνης με έναν άλλο ενήλικα πέρα της δασκάλας του.Μη ξεχνάμε σε αυτή την ηλικία το ένα και σταθερό πρόσωπο στη τάξη είναι πολύ σημαντικό τόσο για την προσαρμογή του παιδιού όσο και για την ομαλή έκβαση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο....το ακούσαμε και αυτό! Μια ερώτηση με την ελληνική τι θα γίνει; Περίπου το 60% των νηπίων έχουν προβλήματα λόγου, τα αγγλικά πιστεύεται θα τα βοηθήσουν;;; Πως; Μήπως να φέρνατε κανένα λογοθεραπευτή ή ψυχολόγο που το διαζύγια όλο και αυξάνονται και τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί έχουμε καταντήσει να είμαστε στη μέση όλης αυτής της κατάστασης.Δείτε το νήπιο ως άνθρωπο και όχι ως μηχανή μάθησης. Έως τώρα κατά κύριο λόγο μόνο στην Προσχολική εκπαίδευση οι μαθητές μαθαίνουν βιωματικά χωρίς ύλη και βιβλία θέλετε τι να σχολειοποιηθεί το νηπιαγωγείο. Το πρώτο σχολείο των παιδιών μας αντί να δώσει βάσεις στο μαθητή για το τι θα επακολουθήσει στο δημοτικό θα τον τρομάξει βάζοντας τον στη διαδικασία να εμπλακεί και να αναπτύξει σχέση εμπιστοσύνης με έναν άλλο ενήλικα πέρα της δασκάλας του.Μη ξεχνάμε σε αυτή την ηλικία το ένα και σταθερό πρόσωπο στη τάξη είναι πολύ σημαντικό τόσο για την προσαρμογή του παιδιού όσο και για την ομαλή έκβαση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.