Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | 24 Απριλίου 2020, 15:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπάρχουν άριστοι μαθητές που επιλέγουν ιατρική αλλά θα ήθελαν σε περίπτωση που χάσουν τη σχολή για λίγα μόρια να επιλέξουν μια καλή σχολή του πολυτεχνείου κι όχι να καταφύγουν σε μια άλλη σχολή των επιστημών υγείας που τους είναι αδιάφορη ή δεν ανταποκρίνεται στις δυνατότητές τους. Θα πρέπει να μπορούν να πάρουν και μαθηματικά ως πέμπτο μάθημα και εξεταζόμενοι και σε αυτό να "ανοίξουν" και τις σχολές του πολυτεχνείου, όπως και το αντίστροφο. Αλλιώε δεν έχει έννοια για τους μαθητές η ενοποίηση δεύτερου και τρίτου επιστημονικού πεδίου παρά μόνο για περικοπή δαπανών του υπουργείου.