Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παντελή Μαρία | 24 Απριλίου 2020, 15:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ν αυξανεις τον αριθμό των μαθητών στο τμήμα του νηπιαγωγείου κάθε άλλο από αναβάθμιση είναι. Ενώ προσπαθούμε σαν κράτος να πλησιάσουμε τα πρότυπα του εξωτερικού με νέες δεξιότητες ηλεκτρονικές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και άλλους νεωτερισμους στιβαζουμε 26 παιδιά σε αίθουσες τρύπες με μια νηπιαγωγο στα πρόθυρα του νευρικού κλονισμού. Μέσα στα 26 παιδιά φυσικά θα υπάρχουν και 2-3 τουλάχιστον με προβλήματα προσαρμογής, ανωριμότητα, φάσμα αυτισμού αλλά χέρι βοηθείας από πουθενά μόνο απαιτήσεις.Αυτό που είναι σίγουρο και πρέπει να καταλάβει η πολιτεία ότι ενώ όλοι θεωρούν το νηπιαγωγείο τον θεμέλιο λίθο της κοινωνικοποίησης του παιδιού κανένας μα κανένας δεν το έχει προσέξει όσο θα του άξιζε. Και σας ερωτώ κύριοι πιστεύετε ότι με 26 παιδια μπορεί να γίνει σωστή δουλειά; Εκτός κι αν δεν σας ενδιαφέρει....?.