Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΩΜΑΚΟΣ | 24 Απριλίου 2020, 15:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οσο πιο συνθετικοί επιχειρείτε να γίνεται σχετικά με τις ομάδες προσανατολισμού και τα αντίστοιχα επιστημονικά πεδία τόσο περισσότερες αδικίες δημιουργούνται. Θα πρέπει να επωμιστείτε το κόστος που απαιτείται ώστε να γινεται πιο αναλυτικοί και άρα πιο δίκαιοι, δίνοντας την δυνατότητα εξέτασης σε μεγαλύτερη ποικιλία ομάδων μαθημάτων ανάλογα με τα τμήματα που επιλέγουν οι υποψήφιοι. Αυτό άλλωστε προκύπτει και απο τα σχόλια των περισσοτέρων.Αναφέρω μερικά π.χ "οι μαθητές που θα επιλέξουν οποιαδήποτε σχολή Πληροφορικήςνα εξετάζονται στο μάθημα της Πληροφορικής" ή "οι υποψήφιοι κοινωνιολόγοι, πολιτικοί επιστήμονες και ψυχολόγοι να εξετάζονται στην κοινωνιολογία"