Διαβάζω το επιχείρημα κάποιων σχολιαστών πως τα αλλοδαπά μια χαρά τα καταφέρνουν και κατακτούν σε αυτήν την ηλικία και τις δύο γλώσσες (τη μητρική τους και αυτήν της χώρας υποδοχής), οπότε γιατί να μην λειτουργήσει και η εκμάθηση των αγγλικών στα νηπιαγωγεία μας.
Μεγαλωμένη λοιπόν εκτός Ελλάδος τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, έχω να καταθέσω πως πράγματι έμαθα την άλλη γλώσσα, με τη διαφορά πως στο ξένο σχολείο που φοιτούσα διδασκόμουν αποκλειστικά και μόνο σε εκείνην τη γλώσσα. (Όπως δηλαδή και τα αλλοδαπά στα ελληνικά σχολεία)
Είναι αστείο να πιστεύει κανείς πως με 30-60 λεπτά κάποιες φορές την εβδομάδα διδασκαλίας των αγγλικών θα καταφέρουν τα νήπια να μάθουν τα αγγλικά. Εκτός αν θεωρείτε πως το 5ωρο των νηπιαγωγών θα χωριστεί σε 2ώρες νηπιαγωγού+3 ώρες αγγλικού. Ή μάλλον, ακόμα καλύτερα, να αντικατασταθεί πλήρως η νηπιαγωγός από τον καθηγητή ξένης γλώσσας. Ας φιλτράρουμε πολλάκις τη σκέψη μας πριν την ανακοινώσουμε, ώστε να δούμε αν όντως είναι δυνατόν να υφίσταται.
Διαβάζω το επιχείρημα κάποιων σχολιαστών πως τα αλλοδαπά μια χαρά τα καταφέρνουν και κατακτούν σε αυτήν την ηλικία και τις δύο γλώσσες (τη μητρική τους και αυτήν της χώρας υποδοχής), οπότε γιατί να μην λειτουργήσει και η εκμάθηση των αγγλικών στα νηπιαγωγεία μας. Μεγαλωμένη λοιπόν εκτός Ελλάδος τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, έχω να καταθέσω πως πράγματι έμαθα την άλλη γλώσσα, με τη διαφορά πως στο ξένο σχολείο που φοιτούσα διδασκόμουν αποκλειστικά και μόνο σε εκείνην τη γλώσσα. (Όπως δηλαδή και τα αλλοδαπά στα ελληνικά σχολεία) Είναι αστείο να πιστεύει κανείς πως με 30-60 λεπτά κάποιες φορές την εβδομάδα διδασκαλίας των αγγλικών θα καταφέρουν τα νήπια να μάθουν τα αγγλικά. Εκτός αν θεωρείτε πως το 5ωρο των νηπιαγωγών θα χωριστεί σε 2ώρες νηπιαγωγού+3 ώρες αγγλικού. Ή μάλλον, ακόμα καλύτερα, να αντικατασταθεί πλήρως η νηπιαγωγός από τον καθηγητή ξένης γλώσσας. Ας φιλτράρουμε πολλάκις τη σκέψη μας πριν την ανακοινώσουμε, ώστε να δούμε αν όντως είναι δυνατόν να υφίσταται.